UPC digitaal (1 Viewer)

jehe

Portal Pro
February 15, 2011
694
216
57
Home Country
Belgium Belgium
Overigens, De vraag waarom MP deze kanalen zelf niet kan vinden; Ik heb nu een werkend systeem voor de meeste gratis kanalen van UPC (basis). Moet ik nog een export of de resultaten laten zien ergens zodat een dev. MP ze wel kan vinden in de toekomst? Moet/kan ik hier wat mee?

Neen dit is niet normaal, je kan je logs is posten op het Engelstalig forum.
https://forum.team-mediaportal.com/forums/television-mytv-frontend-and-tv-server.90/

Maar nu, wil het alleen nog niet echt lukken met EPG. Ik het het idee ( lees: onbenullige gok) dat de EPG data via 1 kanaal wordt verzonden en niet via allen. Allen is het me nu dus nog niet gelukt om alle EPG data zichtbaar te maken. Alleen voor BravaNL, welke standaard al gevonden wordt via een MP scan.
Als je hier ook een tip hebt, (afgezien van webEPG) dan houd ik mijzelf warm aanbevolen. :)

Ik gebruik de xmltv plugin + webgrab+plus.
 
Last edited:

edterbak

Portal Pro
March 4, 2008
2,114
1,176
Home Country
Netherlands Netherlands
Never mind..

Ik heb nu zojuist ALLE frequency+QAM256/64 ingevuld in nieuw "The Netherlands.UPC NID 50146.xml" op basis van UPC gegevens op DTVmonitor site.
RESULTAAT : MP scan vind gewoon alle zenders. Ik denk dus dat de frequencies in GLOBAL.symbolrate 6900 niet de juste frequenties bevat.
Attached heb ik het XML bestand waarmee wel alles gevonden wordt.

EPG zal ik verder uitzoeken om te kijken of dit nu wel gewoon correct gaat. Ik zal het melden.

Groet!
 

Attachments

  • The Netherlands.UPC NID 50146 .xml
    5.9 KB

edterbak

Portal Pro
March 4, 2008
2,114
1,176
Home Country
Netherlands Netherlands
Ja hoor!

Alles werkt prima! EPG via dvb-c signaal, Nederland 123 RTL's Discovery de hele ratteplan.
Signaal is prima.

Ik zal bovenstaande tuning parameters in hetj uiste forum uploaden.
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom