home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
Forums Générals
Hors Sujet
Achat / Ventes / commandes groupées
Vend HTPC
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="kouloubike" data-source="post: 444049"><p><span style="color: red">Boitier</span> </p><p></p><p>Silvertsone LC03B avec VFD</p><p></p><p> 2 Baie 5 pouce 1/4</p><p> 4 Baie 3 pouce 1/2</p><p> </p><p><span style="color: red">Carte mere </span></p><p> ASUS P4P800</p><p></p><p><span style="color: red">CPU </span></p><p>P4 2,8 Ghz</p><p><span style="color: red">Disque dur</span></p><p>Seagate baracuda 7200.7 80Go</p><p></p><p><span style="color: red">Carte graphique </span></p><p>Sparkle 5900XT</p><p></p><p><span style="color: red">Lecteur DVD </span></p><p>Sony DDU615</p><p></p><p><span style="color: red">Tuner TV </span></p><p>Tuner USB TNT terratec Cinergy T²</p><p></p><p>Carte Vision plus /Thinham DVB-S</p><p></p><p><span style="color: red">Telecommande </span></p><p>Telecommande Windows media center 2005</p><p></p><p>La machine est complete et monté mais il ne manque que la memoire , de la DDR 400 fera bien l'affaire</p><p></p><p></p><p>Voici le boitier </p><p>je suis dsl mais je n'arrive pas a mettre l'image du boitier</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kouloubike, post: 444049"] [color=red]Boitier[/color] Silvertsone LC03B avec VFD 2 Baie 5 pouce 1/4 4 Baie 3 pouce 1/2 [color=red]Carte mere [/color] ASUS P4P800 [color=red]CPU [/color] P4 2,8 Ghz [color=red]Disque dur[/color] Seagate baracuda 7200.7 80Go [color=red]Carte graphique [/color] Sparkle 5900XT [color=red]Lecteur DVD [/color] Sony DDU615 [color=red]Tuner TV [/color] Tuner USB TNT terratec Cinergy T² Carte Vision plus /Thinham DVB-S [color=red]Telecommande [/color] Telecommande Windows media center 2005 La machine est complete et monté mais il ne manque que la memoire , de la DDR 400 fera bien l'affaire Voici le boitier je suis dsl mais je n'arrive pas a mettre l'image du boitier [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
Forums Générals
Hors Sujet
Achat / Ventes / commandes groupées
Vend HTPC
Contact us
RSS