er zal vast iemand zijn die op dit forum actief is en handig genoeg is om hier en antwoord op te geven.
ik ben momenteel druk aan het stoeien met epg van webgrab plus en dit gaat mij niet echt makkelijk af..
veel settings maken instellen en niet stabiel naar mijn idee...
terwijl ik al jaren gebruik maak van mijn caiway dvb-c epg... altijd goed...
alleen mis ik de afleveringsnamen in de database..
als ik in de ini bestanden van webgrab plus kijk zie ik dat de afleveringsnaam gescrubt word vanuit de omschrijving die in de online gids staat.
dit heb ik dus ook met mijn caiway dvb-c informatie
ik zie dus in de gids de serienaam staan en als ik daar op ga staan komt er bij de informatie te staan een heel verhaal met ook daar in de volgende tekst Afl:..... als webgrab plus dit kan scrubben vanuit de online omschrijving dan moet er toch ook een tooltje te maken zijn die dit uit de omschrijving van de serie haalt?
die staat tenslotte ergens in de database?
dus wie weet of zoiets kan/is/gemaakt kan worden?
ik ben benieuwd
groetjes marco
ik ben momenteel druk aan het stoeien met epg van webgrab plus en dit gaat mij niet echt makkelijk af..
veel settings maken instellen en niet stabiel naar mijn idee...
terwijl ik al jaren gebruik maak van mijn caiway dvb-c epg... altijd goed...
alleen mis ik de afleveringsnamen in de database..
als ik in de ini bestanden van webgrab plus kijk zie ik dat de afleveringsnaam gescrubt word vanuit de omschrijving die in de online gids staat.
dit heb ik dus ook met mijn caiway dvb-c informatie
ik zie dus in de gids de serienaam staan en als ik daar op ga staan komt er bij de informatie te staan een heel verhaal met ook daar in de volgende tekst Afl:..... als webgrab plus dit kan scrubben vanuit de online omschrijving dan moet er toch ook een tooltje te maken zijn die dit uit de omschrijving van de serie haalt?
die staat tenslotte ergens in de database?
dus wie weet of zoiets kan/is/gemaakt kan worden?
ik ben benieuwd
groetjes marco