afleveringsnaam scrubben (1 Viewer)

astrapowerrr

Portal Pro
May 21, 2008
180
13
47
ijsselstein
Home Country
Netherlands Netherlands
er zal vast iemand zijn die op dit forum actief is en handig genoeg is om hier en antwoord op te geven.

ik ben momenteel druk aan het stoeien met epg van webgrab plus en dit gaat mij niet echt makkelijk af..
veel settings maken instellen en niet stabiel naar mijn idee...

terwijl ik al jaren gebruik maak van mijn caiway dvb-c epg... altijd goed...
alleen mis ik de afleveringsnamen in de database..

als ik in de ini bestanden van webgrab plus kijk zie ik dat de afleveringsnaam gescrubt word vanuit de omschrijving die in de online gids staat.

dit heb ik dus ook met mijn caiway dvb-c informatie

ik zie dus in de gids de serienaam staan en als ik daar op ga staan komt er bij de informatie te staan een heel verhaal met ook daar in de volgende tekst Afl:..... als webgrab plus dit kan scrubben vanuit de online omschrijving dan moet er toch ook een tooltje te maken zijn die dit uit de omschrijving van de serie haalt?
die staat tenslotte ergens in de database?

dus wie weet of zoiets kan/is/gemaakt kan worden?

ik ben benieuwd

groetjes marco
 

silentbuteo2

Portal Member
January 20, 2013
8
1
Home Country
Belgium Belgium
Marco,

Dit is wel een late response, maar toch.
Is jouw probleem opgelost?

Kan je anders eens vertellen over welke site(s) het gaat waarvan je info wil halen?
Ik kan dan eens kijken of de .ini file nog up to date is.

Het probleem met het grabben van sites, is dat de site structuur af en zou kan veranderen. En als de .ini files niet aangepast zijn/worden, dan stop het grabben natuurlijk.
 

astrapowerrr

Portal Pro
May 21, 2008
180
13
47
ijsselstein
Home Country
Netherlands Netherlands
Hey

Ik heb het nu opgelost met webgrap en dat werkt opzich wel goed..
Tot nu toe nog geen problemen gehad.

Maar dat is eigenlijk niet mijn vraag/opzet...

Mijn vraag was meer het volgende...
Als ik mijn epg ophaal via de dvb-c en ik kijk in m'n Guide dan zie ik bijv bones staan.
Als ik dan op bones ga staan dan zie ik bij de info staan waar de aflevering over gaat.
In dat stukje staat dus ook het volgende: afl:....( de afleverings naam)

Maar in de database van mediaportal komt deze afleveringsnaam niet in het vakje van seriesname te staan.

Nou vraag ik me dus af of er niet in de database geschubde kan worden naar afl:......
En dat dan alles na de dubbele punt in het vakje seriesname gezet word in de database

Ik hoop dat ik het zo een beetje uit heb kunnen leggen.. Lastig zat
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom