Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

Richardd

MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ziet er erg goed uit!!

    Het zoeken in RTLgemist vind ik al goed werken (via de sms-toetsen-manier). Uitzending gemist werkt bij mij nog niet maar een kneisoor die daar nu over valt. Hartstikke bedankt alvast!!
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Naast de al genoemde categorieen graag een categorie all waarbij alles in alfabetische volgorde staat.

    Dat wordt dan wel een heeeele lange lijst

    Ziet er erg goed uit!!

    Het zoeken in RTLgemist vind ik al goed werken (via de sms-toetsen-manier). Uitzending gemist werkt bij mij nog niet maar een kneisoor die daar nu over valt. Hartstikke bedankt alvast!!

    Bij mij werkt het sms-toetsen zoeken alleen op de 1e letter, is dat bij jou ook? Ik was nl van plan om het iets uitgebreider te maken, maar als het al goed werkt...

    Wat werkt er dan niet aan uitzending gemist?
     

    Richardd

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Bij mij werken de sms-toetsen ook met meerdere letters.

    Als ik bij Uitzending gemist item "0-9" kies en daarna het "'t schaap met de 5 poten", krijg ik 3 lege balken. Als ik 1 van de balken kies krijg ik "Fout: getting url for video". Dit krijg ik ook bij alle andere uitzendingen.
     

    Wizzing

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • February 5, 2010
    42
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Alvast even een bedankje voor je werk. Ik heb de plugin nog niet getest maar hier zit ik zeker op de wachten!
    Je werk wordt gewaardeerd.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Bij mij werken de sms-toetsen ook met meerdere letters.

    Als ik bij Uitzending gemist item "0-9" kies en daarna het "'t schaap met de 5 poten", krijg ik 3 lege balken. Als ik 1 van de balken kies krijg ik "Fout: getting url for video". Dit krijg ik ook bij alle andere uitzendingen.

    Opgelost! Het lijkt erop of ze wat met de site aan het rommelen zijn.

    Als je op de site zelf kijkt bij 0-9, 't schaep, dan zien de omschrijvingen er ook niet uit, en de datum ontbreekt. Dit is dus typisch een gevalletje garbage in, garbage out.

    En over die meer letters:
    Als je dan bv bij rtl gemist bij angstvanger uit wil komen, kan dat dan door 2,6,6 (=a,n) in te toetsen?
    Mijn idee was om als je bv 2,6,6 ingetoetst hebt dat je een selectie krijgt van alles waar een (2 of a of b of c) gevolgd door een (6 of m of n of o) gevolgd door (6 of m of n of o) in voorkomt.

    Alvast even een bedankje voor je werk. Ik heb de plugin nog niet getest maar hier zit ik zeker op de wachten!
    Je werk wordt gewaardeerd.

    Graag gedaan
     

    Attachments

    • OnlineVideos.rar
      30.6 KB

    joris1989

    Portal Member
    February 12, 2010
    6
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Super bedankt!
    Ik heb alleen ondervonden:
    - dat ik niet meer terug uit de plug-in Onlinevideos kon gaan dmv escape(Wie is de Mol speelde op dat moment)
    - Elke afleveringstitel heet NO DATA(niet het ergste probleem)

    Tof dat je de plug-in geïntegreerd hebt in Onlinevideo's!
     

    Richardd

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Nu werken de videos inderdaad wel van Uitzending gemist, maar elke aflevering heeft als titel "No name".

    Wat betreft de sms-letters kan ik me niet helemaal voorstellen hoe dat in de praktijk zal werken zoals je het voorstelt. In de originele TV Gemist-Plugin gebruikte ik meestal alleen maar de eerste letter en ging dan verder met de pijltjestoetsen.
    Ik weet niet of er andere plugins zijn die ook op de door jouw voorgestelde wijze zoeken. Het lijkt me wel makkelijk om wat uniformiteit tussen plugins te hebben.
    Dus ik kan niet echt adviseren wat dit betreft. Maar misschien moet je het jezelf ook niet te moeilijk maken. Het ziet er nu allemaal al heel goed uit.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Doskabouter, ga je dat "No name" nog maken? :)

    Als ik zou weten wat ik daar voor in moet vullen...
    Het is vervelend dat op sommige sites de video's geen titel of datum hebben. Dus ik zou er misschien "geen naam" of onbekend of zo van kunnen maken, maar daar schiet je ook niet veel mee op.

    Is er overigens iemand hier die mij de icoontjes aan kan leveren van de websites? Ik heb al de halve avond zitten klooien met paint.net, maar ik ben (gelukkig) beter met programmeren als met tekenen...
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Doskabouter, ga je dat "No name" nog maken? :)

    Als ik zou weten wat ik daar voor in moet vullen...
    Het is vervelend dat op sommige sites de video's geen titel of datum hebben. Dus ik zou er misschien "geen naam" of onbekend of zo van kunnen maken, maar daar schiet je ook niet veel mee op.

    Is er overigens iemand hier die mij de icoontjes aan kan leveren van de websites? Ik heb al de halve avond zitten klooien met paint.net, maar ik ben (gelukkig) beter met programmeren als met tekenen...
    Naam van programma en daarna de aflevering (nummer), als beschikbaar en dan nog de datum. Zo was het bij de oude plugin ook, voorbeeld: Goede Tijden Slechte Tijden afl. 3992 (23-2-2010).
    Hoezo hebben ze geen geen titel dan? Bij Uitzendinggemist en RTL hebben ze dat iig wel! Datum is ook te vinden zowel bij Uitzendinggemist en RTL. SBS kijkt nog niemand naar :p

    Ik ga even wat knutselen met logo's :)
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom