Critical Error - Nicht genügend Arbeitsspeicher

Discussion in 'Allgemeines Supportforum' started by bullrin, December 31, 2012.

1. bullrin

bullrin Portal Pro

Ratings:
    +4 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Show System Specs
    Hallo,

ich hab seit neustem ein komisches Problem mit dem Media Pc eines Kollegen. ( Daher bitte nicht auf die Konfig meines Systems schauen)

Es kommt beim starten von MP 1.2.3 mit Avalon Skin der Fehler:

Die Konfig lief eigentlich immer ohne Probleme. Jetzt wurde das System auf eine SSD umgezogen. Mehr ist seither nicht passiert. Wenn ich den Debug Mode starte, ohne Addons und mit Standard Skin, dann startet er.

Das System hat nur 2gb Ram. Aber wie gesagt, davor lief es ohne Probleme und ich hab in meinem System auch nur 2GB Ram und hatte auch noch nie Probleme. Im Einsatz ist Windows 7 32 Bit

Würde mich freuen wenn jemand für mich die Logfiles checken kann.
    Wenn ihr noch weitere Infos braucht, poste ich die natürlich sofort.

Last edited: December 31, 2012
  2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. bullrin

bullrin Portal Pro

Ratings:
    +4 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Show System Specs
    Ich habe mal testweise den Skin neu installiert. Nun startet es wieder!
    Aber eins ist noch seltsam. Wenn ich im Basic Home Editor etwas einstelle bzw einen Eintrag hinzu füge, dann wird mir nachdem ich MP gestartet habe, dieser nicht angezeigt. Jemand eine Idee?

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!