Danish dr.dk epg ripper (1 Viewer)

Juuloline

New Member
March 13, 2011
2
0
Home Country
Denmark Denmark
Husk at justere programmet for sommertid, dvs. TimeZone skal være +0200.¨

Her er hele mit EPG-bibliotek til opdatering af EyeTV på mac osx: https://juulonline.asuscomm.com/AICLOUD582290792/EPG.zip

For at få det til at virke, så skal du redigere "EPG Update" instrukspakken (det er den lille fil på 3kb), så den peger på dit bibliotek. Nedenfor er mit script - for at få den rigtige sti, er det nemmest at trække folderen ind i koden, så omdanner osx den selv til en sti (Markeret med blåt). (Jeg har mit installeret i 'roden', i en folder der hedder 'EPG')

I OSX skal din 'instrukspakke' eksporteres til et program (mit hedder ligeledes 'EPG Update' og er den store fil - ca. 100 Kb) som du så kan sætte op i kalenderen til at køre hver dag.

P.S. Når det bliver vintertid, så skal +0200 ved TimeZone ændres til +0100
P.P.S. Jeg har den store pakke hos YouSee, så mit prg. trækker alle DK + Eng programmer. Hvis du skal ændre dette, skal din kanal-list opdateres.

Min OSX instrukspakke:
tell application "Terminal"
activate
do shell script "cd /Users/henrikjuul/EPG/WebReader0.99.6/release; java -jar webReader.jar --TimeZone +0200; open -a /Applications/EyeTV.app /Users/henrikjuul/EPG/WebReader0.99.6/release/tvguide.xml"
quit
end
tell
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom