Digitale TV installeren (1 Viewer)

riksmith

Portal Pro
April 18, 2009
1,856
322
Home Country
Netherlands Netherlands
Een hoop vragen :) Ik zal proberen ze allemaal te beantwoorden.

2 tuners aanvinken: Bedoel je in MP? Ja dat is belangrijk, dan kan je twee kanalen te gelijk opnemen / bekijken. Let wel op dat je in de tool van DD de cam ook aan beide hebt gekoppeld.
Let ook op dat je de kanalen op beide tuners mapped! Dit zit in de configuratie tool onder "TV Channels" / "TV Mapping". Ieder keer als je kanalen scant en er zijn nieuwe gevonden moet je dat opnieuw doen.

Cam enabled aantal: Dat hangt van de kaart af. Ik heb ooit gelezen dat de DD kaarten maar 1 kanaal te gelijk kunnen decoderen per tuner maar dit weet ik niet zeker. Het is wel van belang dat je het correcte getal invult! Anders kan het zijn dat opnames mislukken omdat hij probeert een extra kanaal op de kaart te gebruiken terwijl dit niet kan. Misschien kan je deze vraag beter op het engelse forum stellen, daar zullen meer gebruikers zijn.

De percentages in de EPG: Dat is niet de EPG die je voor je hebt maar de kanalen lijst (now / next). Dat bekekend hoever het programma al gevorderd is. Dus als het 12:30 is en het programma begint om 12:00 en eindigt om 13:00 staat het op 50%.

Dat vastlopen is natuurlijk niet goed. Als dat zo blijft moet dat wat verder uitgezocht worden. Dan is het handig om logging te sturen. Zie hier voor informatie;
https://forum.team-mediaportal.com/forms/mp1-bug-report.1/respond (en dan bedoel ik niet dat je het als bug moet melden, maar daar staat de uitleg hoe je logs maakt.) ZIe ook: http://wiki.team-mediaportal.com/1_MEDIAPORTAL_1/16_Support/Troubleshooting/TV/Log_Files
 

Digibeet

Portal Member
July 8, 2012
17
1
12
Home Country
Netherlands Netherlands
Super bedankt allemaal! Ik heb alles aan de praat, soms stottert het nog een beetje maar dat ligt misschien aan de frequenties ik zal het ziggo postcode boekje er nog eens langs leggen.

Ik heb een aantal achtergronden voor oa StreamedMP gemaakt voor de geïnteresseerde als dank.

RADIO
RADIO.jpg

TV
TV.jpg TV2.jpg TV3.jpg

WEBVIDEO
WEBVIDEO.jpg

SETTINGS
SETTINGS.jpg

PICTURES
PICTURES-01.jpg PICTURES.jpg

MUSIC
MUSIC-02.jpg MUSIC-01.jpg

MOVIES
MOVIES-01.jpg MOVIES-02.jpg MOVIES-03.jpg MOVIES-06.jpg MOVIES-07.jpg MOVIES-08.jpg MOVIES-05.jpg
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom