home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
ff voorstellen
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Furetto" data-source="post: 647428" data-attributes="member: 12375"><p>Hoi Pascal,</p><p></p><p>MediaPortal en XBMC hebben beiden hun sterke en zwakke punten. Zelf heb ik XBMC slechts 1 maal opgestart om een snelle vergelijking te kunnen maken. Het leek me dat XBMC minder basis-configuratie nodig had en vooral veel sneller reageerde. Minpuntje vond ik wel dat hij na de installatie niet opstartte omdat er directX ontbraken die hij niet installeerde. Die werden door MediaPortal wel standaard geinstalleerd...</p><p></p><p>MediaPortal vereist wat meer configuratie eer je het volledig aan de praat hebt. Grote voordeel is de volledige TV-ondersteuning (als je dat gebruikt) en de plugins TV-series en Moving Pictures voor het beheer van respectievelijk TV series en films. Het leek me veel geavanceerder dan wat ik op XBMC zag. Een plugin zoals jij vermeldde, bestaat volgens mij niet.</p><p></p><p>Laat je niet te snel verleiden om te beslissen dat een van beide programma's beter is dan het ander. Alles hangt af van hoe je het gebruikt en wat je doelstellingen er mee zijn.</p><p></p><p>Edit: trouwens, meestal wordt over XBMC net gezegd dat de skins mooier zijn, en veel MP-skins zijn gewoon van XBMC gecopieerd (en dan verbeterd natuurlijk he !)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Furetto, post: 647428, member: 12375"] Hoi Pascal, MediaPortal en XBMC hebben beiden hun sterke en zwakke punten. Zelf heb ik XBMC slechts 1 maal opgestart om een snelle vergelijking te kunnen maken. Het leek me dat XBMC minder basis-configuratie nodig had en vooral veel sneller reageerde. Minpuntje vond ik wel dat hij na de installatie niet opstartte omdat er directX ontbraken die hij niet installeerde. Die werden door MediaPortal wel standaard geinstalleerd... MediaPortal vereist wat meer configuratie eer je het volledig aan de praat hebt. Grote voordeel is de volledige TV-ondersteuning (als je dat gebruikt) en de plugins TV-series en Moving Pictures voor het beheer van respectievelijk TV series en films. Het leek me veel geavanceerder dan wat ik op XBMC zag. Een plugin zoals jij vermeldde, bestaat volgens mij niet. Laat je niet te snel verleiden om te beslissen dat een van beide programma's beter is dan het ander. Alles hangt af van hoe je het gebruikt en wat je doelstellingen er mee zijn. Edit: trouwens, meestal wordt over XBMC net gezegd dat de skins mooier zijn, en veel MP-skins zijn gewoon van XBMC gecopieerd (en dan verbeterd natuurlijk he !) [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
ff voorstellen
Contact us
RSS
Bottom