home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Deutsches MediaPortal Forum
Plugins & Skins für das MediaPortal
Plugins & Erweiterungen
FRITZ!Box Manager - Deutsches Forum
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="Django.edwards" data-source="post: 1058663" data-attributes="member: 98942"><p>Hmmm, da fällt mir so direkt nichts ein.</p><p>Du könntest mal deine Konfiguration der Plugin posten und einen Auszug der Logs bei ein-/ausgehendem Anruf.</p><p>Des Weiteren könntest du mit dem Windows-Callmonitor Programm von AVM mal überprüfen ob er die Signalisierung reinbekommt. Dann weiß man zumindest, dass es nicht an der Fritz liegt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Django.edwards, post: 1058663, member: 98942"] Hmmm, da fällt mir so direkt nichts ein. Du könntest mal deine Konfiguration der Plugin posten und einen Auszug der Logs bei ein-/ausgehendem Anruf. Des Weiteren könntest du mit dem Windows-Callmonitor Programm von AVM mal überprüfen ob er die Signalisierung reinbekommt. Dann weiß man zumindest, dass es nicht an der Fritz liegt. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Deutsches MediaPortal Forum
Plugins & Skins für das MediaPortal
Plugins & Erweiterungen
FRITZ!Box Manager - Deutsches Forum
Contact us
RSS
Top
Bottom