1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Guide Taste startet MCE (Maxdome Plugin)

Discussion in 'Installationsprobleme?' started by Kaukasus, October 23, 2011.

  1. Kaukasus

    Kaukasus Portal Pro

    Joined:
    December 16, 2009
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Hallo,

    ich habe mir das Maxdome Plugin von MCE installiert um auch von MP aus Maxdome Filme zu nutzen. Das funktioniert auch soweit ganz gut. Nur zum beenden des Maxdome Plugins muss ich immer noch aufstehen um MCE zu beenden. Aber das ist ein anderes Thema..... Wenn das mit der FB gehen würde wäre ich natürlich sehr froh.

    Mein Problem ist, dass MCE auch gestartet wird, wenn ich die GUIDE Taste auf der Fernbedienung drücke. Das ist natürlich sehr nervig. Im Moment habe ich den Start von MCE in der Config unterbunden, aber dann funktioniert natürlich auch Maxdome nicht. Ich muss dies also immer wieder rückgängig machen um Maxdome zu sehen. Wenn ich den TV Guide aus dem Menü (TV) aufrufe funktioniert das wunderbar. Das ist aber umständlich....



    Vielen Dank schon einmal....
     
Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  • About The Project

    The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

    In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

             

  • Like Us On Facebook

  • Support MediaPortal!

    The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

    Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!