Hallo! (1 Viewer)

Nickske00

Moderator - Dutch Forums
  • Premium Supporter
  • November 10, 2009
    28
    3
    Sint-Katelijne-Waver
    Home Country
    Belgium Belgium
    Ik zal mijzelf maar even voorstellen :)

    Mijn naam is Nick Huys ben 18 jaar..
    Ik woon in Belgie, Sint-Katelijne-Waver om precies te zijn ;)
    Ik werk voltijds, en in mijn vrije tijd pruts ik aan pc's of bouw ik website's.

    Dat is het zo een beetje :)
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Furetto is de nickname van iemand die in het dagelijkse leven ook wel Thomas wordt genoemd. De bijnaam werd mij ooit door Siciliaanse vrienden gegeven.

    Ik ben blijkbaar sinds april 2005 actief op deze fora. In eerste instantie als total noob. Ondertussen kom ik dagelijks de lucht opsnuiven en help ik hier en daar. Als informaticus van beroep zit ik toch bijna de godganse dag achter een Pc...

    Bij gelegenheid post ik eens het verhaal over mijn MePo tot leven gekomen is !
     

    ThaClown

    Moderator - Dutch Forums
    May 28, 2006
    808
    26
    Den Bosch
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Natuurlijk ook hallo namens mij dan, mijn naam is Menno en ik ben een webdesigner met een bouwkundige achtergrond (is een lang verhaal....) uit Amersfoort.

    Ik ben 28 lentes jong en in mijn vrij tijd doe ik aan (web)design, MediaPortal, Flairbartending, cocktails maken, stappen en snowboarden.
    Ook ik zit elke dag achter de PC dus zal hier mij zeer regelmatig begeven.

    Enkele links:
    Webdesign Portfolio
    Tweakers.net topic over Mediaportal - Door mij gestart, loopt nogal goed maar heb ik helaas al even niet onderhouden...
    Alles over Flairbartending - Voor als je wilt weten wat die vreemde hobby van mij is, bezoek mijn blog over Flairbartending en cocktails.
    PCbyMP - Een blog over MediaPortal, is nog in ontwikkeling maar ik zet em er maar tussen...
     

    mknoppert

    Portal Member
    May 4, 2009
    25
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik wens jullie veel succes met het onderhouden van dit nederlandstalige gedeelte van het Media-portal forum.

    Maurits
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Als we dan toch bezig zijn...

    Ik ben Paul, woon in Nuenen, ben 43 jaar, en overdag programmeur, en 's avonds ook (ben mede-developer van de onlinevideos-plugin).

    Mijn nickname komt omdat ik nog steeds heel veel in dos doe, met console-applications en batch-files (4nt is mijn absolute favoriet!)
     

    BReMFoX

    Portal Member
    January 17, 2009
    14
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hey allemaal.

    Mijn HTPC heb ik al gepost in de "Mijn Creatie" Topic.
    Nu mezelf nog voorstellen.

    Mijn naam is Bram, 27 jaar, wonend in Enschede en ik doe iets met computers en auto's, als hobby dan. :)
    Heb mezelf een HTPC gefabriceerd waar ik zeer tevreden mee ben, alleen de TV functie moet er nog op.
    Ook heb ik in mijn auto een Carputer zitten.

    Mijn geld verdien ik door laborant te zijn, echter na een verhuizing van het bedrijf van Almelo naar Wolvega heb ik besloten om niet mee te gaan vanwege de lange reistijd, dus ben opzoek naar ander werk...
    Misschien iets in de ICT? :rolleyes:
     

    DFKT

    New Member
    January 12, 2009
    4
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Natuurlijk ook hallo namens mij dan, mijn naam is Menno en ik ben een webdesigner met een bouwkundige achtergrond (is een lang verhaal....) uit Amersfoort.

    Herkenbaar :p

    Ben Marco, was webdesigner/-developer tijdens mijn opleiding Bouwkunde, maar ben nu naar volle tevredenheid werkzaam als constructeur. Wel met een interesse voor computers, dus mijn specialiteit is - naast beton en staal - Computer Aided Design & Engineering.

    Verder al een paar jaar aan het hobbyen met HTPC en Mediaportal, alhoewel mijn huidige systeem ver achterloopt op mijn wensen. Wordt aan gewerkt...

    Heb overigens mijn weg naar dit deel van het forum weten te vinden via Tweakers.net.
     

    oekie

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hi ik ben Roy, 35 lentes en geboeid door alles met een stekker ;)
    Ben sinds 2 jaar bezig met MP en gebruik hem als stand alone in de huiskamer als htpc incl tv.

    Van beroep ben ik een Service Technicus in de printer industrie

    Groet Oek
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom