hoi vraagje over iconen (1 Viewer)

skipke2

New Member
February 21, 2011
2
0
53
hoi heb eens een vraagje

als je in mp naar bluray gaat zou ik graag daar categories aanmaken horror,thriller,enz
dus als ik die bluray map open krijg ik allemaal folders te zien(de categories) en zou graag inplaats van die folders een icoon of jpg willen zien kan dat

met vriendelijke groeten:D
 

frenskeman

Portal Member
June 8, 2009
9
0
Home Country
Netherlands Netherlands
je kan toch in het menu (pijl naar links) kiezen uit verschillende beelden, pictogrammen en lijsten e.d.? of is dat niet wat je bedoelt?
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Ik ga even uit van het volgende: op je schijf heb je een folder met al je Bluerays. Binnen in deze folder heb je sub-folders per genre. Binnen deze folder heb je de bluerays die in dit genre horen, waarschijnlijk elk in zijn eigen folder ?

Ik vermoed ook dat je de standaard "My Videos" plugin gebruikt, niet in database vorm, maar gewoon in folder vorm.

In dat geval kan je in elke "genre" folder een afbeelding zetten met de naam folder.jpg of folder.png (ben niet zeker dat .gif werkt, kan het nu ook even niet testen).

Als al deze veronderstellingen mis zijn, zeg het dan even, en vertel er dan bij hoe je het doet :D Kijk zeker ook eens naar de moving pictures plugin : moving-pictures - Project Hosting on Google Code Ik denk dat die je heel gelukkig gaat maken !
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom