HTPC / Mediacenter gestern und heute | Page 2

Discussion in 'Einsteigerforum' started by visionsurfer, October 23, 2014.

1. cubii

cubii Portal Pro

Ratings:
    +32 / 0
    Show System Specs
    Gute Idee!, Ne scherz bei Seite, so habe ich da früher immer gemacht, aber nun schaue ich kaum noch Live Tv, also ist es mir relativ wurscht.

So mach ich das mit mehreren Handys/Tablets, leider ist ist das wegen zwei Gründen suboptimal:

1. Es gibt kein echten Standby/Sleepmode/hibernate wie bei windows, so dass das Tablett mehrere Wochen ohne Aufzuladen überstehen könnte.
    Erst vor kurzem habe ich herausgefunden, das es einen Entwickler gibt, der etwas in der Richtung für goolge nexus 7 2012/2013 Tabletts entwickelt (Car-PC)

2. Das Gehäuse fehlt, man hat immer zwei Komponenten: Tablet und Boxen (und Strom/audiokabel). Das nervt/sieht nicht gut aus.

Fazit: Ich bin echt froh, das immer mehr Geräte mit Android Basis auf den Markt kommen (Fire TV, Google Tv Box), denke in nächster ZEit tut sich da einiges.

Grüße
    Cubii

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!