Hulp voor catavolt (2 Viewers)

catavolt

Design Group Manager
  • Team MediaPortal
  • August 13, 2007
    13,658
    9,857
    Königstein (Taunus)
    Home Country
    Germany Germany
    Hallo lieve vrienden,
    Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen.
    Om redenen waarvoor ik niet verantwoordelijk ben en waarop ik hier niet wens in te gaan, heb ik een huurachterstand opgelopen, zodat mijn flat dreigt te worden opgezegd.
    Als ik kijk naar de download aantallen van PVHD en nog meer PVHD XMAS 2021 (5093!) en me voorstel dat iedereen maar 1 € zou hebben betaald voor de download, dan zou ik de huurschuld in één keer kunnen betalen...
    Natuurlijk hoeft niemand te betalen voor het gebruik van de huiden, maar in deze bijzondere precaire situatie ben ik afhankelijk van elke donatie, hoe klein ook, en ik zou erg blij zijn met uw solidariteit.
    Je kunt de donatie knop vinden in mijn handtekening of op de PVHD (XMAS) download pagina's.
    Ik hoop dat ik niemand beledigd heb en ik verontschuldig me bij voorbaat dat ik deze post überhaupt heb moeten schrijven....

Last edited:

Users who are viewing this thread

Similar threads

ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat werkte voor mij prima. Het kan natuurlijk zijn dat er bij jouw nog andere kastjes tussen zitten die het eea lastiger maken...
    ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat...
    is er een mogelijkheid om je eigen zoeklijst in mediaportal te plaatsen voor dvb-c ik heb hier namelijk glasvezel en alle...
    Replies
    1
    Views
    2K
    ok
    ok
    Pas een Intel NUC 6i3syh aangeschaft om een oude HP Desktop te vervangen die als HTPC achter mijn TV staat. Tijdens de installatie...
    Replies
    1
    Views
    10K
    Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR. Kom er met googlen niet uit.
    Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu...
    Hallo Mensen, Zoals jullie vast wel ergens gelezen hebben gaan alle klanten van Ziggo de komende maanden gemigreerd worden naar...
    Replies
    14
    Views
    12K
    Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
    Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer...
    Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd...
    Replies
    2
    Views
    4K
    Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
    Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
    Hallo, Ik heb daarnet eindelijk mijn Mediaportal geupgrade naar versie 1.5.0 Final. Ik kom van 1.2.2.0. Mijn pc draait nog op...
    Replies
    12
    Views
    3K
    Top Bottom