Ik heb IPTV van XS4ALL via glasvezel, dus die compressie is veel minder, beeld is ook erg netjes.
Maar nu zoek ik dus een manier om dat op m'n MediaPortal TV Server te krijgen.
Ik kan natuurlijk een HDMI input kaartje kopen en dat kastje eraan knopen, maar laten we eerlijk zijn, ik kan dat signaal gewoon via TCP/IP bij m'n server krijgen, en netwerkkaarten zat, in principe zou het helemaal zonder hardware moeten kunnen.
Alleen als het encrypted is zal die code gekraakt moeten worden dus....
Ik heb er al een keer een protocol analyzer overheen gehaald om erachter te komen waar die streams vandaan komen, maar krijg dat niet ingesteld in de TV Server.
zelfs NED1-2-3 niet, welke volgens mij normaal gesproken niet encrypted zijn.
Ik zal eens verder gaan analyzeren, het moet kunnen, alleen wat meer info zou niet verkeerd zijn.
Maar nu zoek ik dus een manier om dat op m'n MediaPortal TV Server te krijgen.
Ik kan natuurlijk een HDMI input kaartje kopen en dat kastje eraan knopen, maar laten we eerlijk zijn, ik kan dat signaal gewoon via TCP/IP bij m'n server krijgen, en netwerkkaarten zat, in principe zou het helemaal zonder hardware moeten kunnen.
Alleen als het encrypted is zal die code gekraakt moeten worden dus....
Ik heb er al een keer een protocol analyzer overheen gehaald om erachter te komen waar die streams vandaan komen, maar krijg dat niet ingesteld in de TV Server.
zelfs NED1-2-3 niet, welke volgens mij normaal gesproken niet encrypted zijn.
Ik zal eens verder gaan analyzeren, het moet kunnen, alleen wat meer info zou niet verkeerd zijn.