kein videotext (1 Viewer)

schnaydar

Portal Pro
November 19, 2008
123
2
TV-Server Version: 1.0 RC4
MediaPortal Version: 1.0 RC4
MediaPortal Skin: Blue2wide
Windows Version: Vista Premium 32
CPU Type: x3 8450 (2100MHz)
HDD: WD 500GB
Memory: ddr2 4Gb
Motherboard: Asus
Video Card: onboard HD3200
Video Card Driver:
Sound Card: onboard
Sound Card AC3: optical out
Sound Card Driver:
1. TV Card: Hauppauge PVR 150
1. TV Card Type: analog
1. TV Card Driver: Hauppauge HVR 1100
2. TV Card: analog, DVB-T
2. TV Card Type:
2. TV Card Driver:
3. TV Card:
3. TV Card Type:
3. TV Card Driver:
4. TV Card:
4. TV Card Type:
4. TV Card Driver:
MPEG2 Video Codec: microsoft
MPEG2 Audio Codec: microsoft
h.264 Video Codec:
Satelite/CableTV Provider:
HTPC Case:
Cooling:
Power Supply:
Remote:
TV:
TV - HTPC Connection: hdmi

Hallo Gemeinde

ich habe noch ein Problem, und zwar habe ich kein Videotext. Wenn ich auf Text gehe kommt nur ne Seite mit Aufschrift MEdiaportal ich kann alle möglichen Seitenzahlen eingeben aber immer kommt nur die gleich seite von MP.

Keine Ahnung woran das liegt??

Grüße und Thx

schnaydar

Users who are viewing this thread

Similar threads

Hello, Since windows 7 is not supported yet by microsoft, I migrated from windows 7 x64 to windows 10 x64. I have a server on which a WinTV-quadHD card is installed. This card worked perfectly before the migration and no hardware change was made (not a single cable disconnected). Since my passage under windows 10 x64, I can't get...
Hello, Since windows 7 is not supported yet by microsoft, I migrated from windows 7 x64 to windows 10 x64. I have a server on...
Hello, Since windows 7 is not supported yet by microsoft, I migrated from windows 7 x64 to windows 10 x64. I have a server on...
Replies
0
Views
438
Sorry for the late response. In my experience, the EPG grabbing of a single transponder takes 2 to 3 minutes. Afterwards it takes 1 to 2 minutes to write the data to disk. To speed up the EPG stuff (not only writing but also reading the EPG guide in MediaPortal), I changed the program table (and only that table) from InnoDB to...
Sorry for the late response. In my experience, the EPG grabbing of a single transponder takes 2 to 3 minutes. Afterwards it takes...
I get a few "Continuity error..." after the EPG scan finished: [2021-01-30 18:56:10,278] [4c45530] [18c8] - mhw reset [2021-01-30...
Replies
2
Views
1K
Hi Today I test 6 DVD from my List( Tomorrow Never Dies, Hitch - date doctor, pretty Women,How to Lose a Guy in 10 Days, Mean Girls ) whis "DXVA2 (copy back) " and a AMD Grafic card HD5570 (+CPU Intel i5-750) an whis my newest Media Center whis Intel Grafik HD 630 (Intel i5 10700K) all DVD Unfortunately do not work too. Whis a...
Hi Today I test 6 DVD from my List( Tomorrow Never Dies, Hitch - date doctor, pretty Women,How to Lose a Guy in 10 Days, Mean...
Hallo Zusammen, Meine Frage an alle MediaPortal Nutzer: Habt auch ihr Probleme bei der Wiedergabe von DVD mit MediaPortal 1.23 und...
Replies
4
Views
855
I am trying to play LiveTV video within RadioTime plug-in and can't get any video channels to play. All the radio channels play fine. Most of the video files are Windows Media Video v8/9/10 I made sure both wmv3 wmv10 codecs in LAV and FFDshow are checked. I see that RadioTime is now a new software company called TuneIn How do I find...
I am trying to play LiveTV video within RadioTime plug-in and can't get any video channels to play. All the radio channels play...
I am trying to play LiveTV video within RadioTime plug-in and can't get any video channels to play. All the radio channels play...
Replies
0
Views
1K
MP1 MP2 MP2 Einstieg DE
Die "Browse Media"-Ansicht zeigt die Ordnerstruktur auch aus der Medialibrary an, damit hat man das beste von beiden Ansätzen: Metadaten aus DB und Struktur aus Filesystem. Nur wenn man dort zu "lokaler Ansicht" wechselt, erfolgt die Metadaten-Extraktion beim Browsen, was natürlich viel langsamer ist. Gesendet von meinem SM-G930F mit...
Die "Browse Media"-Ansicht zeigt die Ordnerstruktur auch aus der Medialibrary an, damit hat man das beste von beiden Ansätzen...
Hallo allerseits, gestern Abend habe ich mal MP2 auf meinem HTPC installiert und bin einigermaßen positiv überrascht, wie gut das...
Replies
17
Views
3K
Top Bottom