Mediaportal en UPC (overstap vanaf Ziggo) (1 Viewer)

HomeY

Test Group
  • Team MediaPortal
  • February 23, 2008
    6,475
    4,645
    49
    ::1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Als het goed is dan kunnen we via Ziggo een groot gedeelte on-versleuteld gaan bekijken
    Dat is correct als je praat over de standaard kanalen. De HD kanalen zijn nog steeds gecodeerd, the SD kanalen worden als Terrestrial weergegeven in de TV Server:
    SD.PNG HD.PNG
     

    p750mmx

    Portal Pro
    November 2, 2010
    50
    16
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik heb nog maar eens de handen uit de mouwen gestoken en ben aan de slag gegaan met MediaPortal i.c.m. de HDHomerun en Ziggo versleutelde kanalen. Omdat ik voor een DVBLink server oplossing heb gekozen i.c.m. een softcam, dacht ik dat dit binnen MediaPortal niet aan de praat te krijgen zou zijn. Via een DvbIP configuratie binnen TVserver gaat het echter boven verwachting en kan ik nu prima naar de gecodeerde kanalen kijken binnen MediaPortal, waar ook op het netwerk. Het enige wat nu nog niet lekker gaat is het vullen van de EPG, deze haalt enkel informatie op indien ik een kanaal actief heb. Dan volgt er na enige minuten een EPG vulling voor dat kanaal maar de overige kanalen blijven dan leeg. Wat zou ik kunnen doen om de gids sneller en volledig gevuld te krijgen met EPG voor alle kanalen, ook indien deze nog niet zijn bekeken?
     

    p750mmx

    Portal Pro
    November 2, 2010
    50
    16
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik was schijnbaar niet geduldig genoeg, blijkbaar waren de instellingen al juist, maar gaat het vullen van de gids niet zo heel erg snel. Toen ik de volgende dag keek was de EPG volledig gevuld. Ik heb nu een ander systeem geconfigureerd en daarop gaat het aanvullen van EPG ook niet zo snel, maar gevuld raakt ie wel.
     

    WillemMP

    New Member
    May 8, 2016
    1
    0
    55
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR.
    Kom er met googlen niet uit.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom