home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
Nederland 1/2/3 HD heel veel gestotter
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Lotsofjazz" data-source="post: 796114" data-attributes="member: 64243"><p>Thanks voor de tips Wouter, </p><p></p><p>Maar SAF breekt mij te agressief in op me systeem, het zorgt dat bepaalde zaken niet meer gaan zoals ik het had ingesteld, en daarmee niet meer doet wat ik wil.. en met SAF geinstalleerd was ik niet in staat dat terug te draaien.. no matter wat ik instelde in MP config, er worden steeds de ffdshow decoders gebruikt.. volgens mij zet SAF de merits van de door SAF gedicteerde decoders zo hoog dat het de instellingen in MP gewoon overruled!! Sorry hoor, maar dat gaat mij echt te ver.. als ik aangeef dat AC3filter moet worden gebruikt (en dat werkte voor SAF gewoon uitstekend) dan moet die decoder gekozen worden en niet een of ander achterhaald wrak uit ffdshow. FFdshow is inmiddels behoorlijk achterhaald wat codecs betreft en er gaat erg veel nog softwarematig terwijl er veel betere dedicated chips (hardwarematige) decoders op me systeem aanwezig zijn! SAF6 is niet voor niets afgestapt van ffdshow en LAVF gaan gebruiken.. maar ook SAF6 laat mij niet meer het gebruik van AC3filter toe!.. alles wat ik zie is de LAV audio decoder.. wtf?</p><p></p><p>Ik heb nu de allerlaatste versie van LAV Splitter en LAV Audio decoder geinstalleerd, en de dtsdecoderdll.dll van Arcsoft's Total Mediaplayer gecopieerd naar de LAV audio decoder directory en nu krijg ik wel weer mooi 5.1 DTS uit me Marants zoals ik gewend was..De LAV splitter icm de dts decoder zorgt er nu voor dat AC3filter er mee overweg kan en de boel untouched als DTS doorsluist naar me Marantz. De LAV splitter heeft er ook voor gezorgd dat nu ook de *.MOV trailers weer goed werken.. Het was dus echt SAF6 die de problemen veroorzaakte!, LAV Filters ZONDER Saf 6 werkt nu gewoon goed bij mij.</p><p></p><p>Ik ga wel nog die mpaudiorenderer proberen om alleen video te upscalen, kijken of dat lukt. Klinkt me wel ietwat onlogisch in de oren een audiorenderer om video te upscalen.. vaag..</p><p></p><p>Lots</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lotsofjazz, post: 796114, member: 64243"] Thanks voor de tips Wouter, Maar SAF breekt mij te agressief in op me systeem, het zorgt dat bepaalde zaken niet meer gaan zoals ik het had ingesteld, en daarmee niet meer doet wat ik wil.. en met SAF geinstalleerd was ik niet in staat dat terug te draaien.. no matter wat ik instelde in MP config, er worden steeds de ffdshow decoders gebruikt.. volgens mij zet SAF de merits van de door SAF gedicteerde decoders zo hoog dat het de instellingen in MP gewoon overruled!! Sorry hoor, maar dat gaat mij echt te ver.. als ik aangeef dat AC3filter moet worden gebruikt (en dat werkte voor SAF gewoon uitstekend) dan moet die decoder gekozen worden en niet een of ander achterhaald wrak uit ffdshow. FFdshow is inmiddels behoorlijk achterhaald wat codecs betreft en er gaat erg veel nog softwarematig terwijl er veel betere dedicated chips (hardwarematige) decoders op me systeem aanwezig zijn! SAF6 is niet voor niets afgestapt van ffdshow en LAVF gaan gebruiken.. maar ook SAF6 laat mij niet meer het gebruik van AC3filter toe!.. alles wat ik zie is de LAV audio decoder.. wtf? Ik heb nu de allerlaatste versie van LAV Splitter en LAV Audio decoder geinstalleerd, en de dtsdecoderdll.dll van Arcsoft's Total Mediaplayer gecopieerd naar de LAV audio decoder directory en nu krijg ik wel weer mooi 5.1 DTS uit me Marants zoals ik gewend was..De LAV splitter icm de dts decoder zorgt er nu voor dat AC3filter er mee overweg kan en de boel untouched als DTS doorsluist naar me Marantz. De LAV splitter heeft er ook voor gezorgd dat nu ook de *.MOV trailers weer goed werken.. Het was dus echt SAF6 die de problemen veroorzaakte!, LAV Filters ZONDER Saf 6 werkt nu gewoon goed bij mij. Ik ga wel nog die mpaudiorenderer proberen om alleen video te upscalen, kijken of dat lukt. Klinkt me wel ietwat onlogisch in de oren een audiorenderer om video te upscalen.. vaag.. Lots [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
Nederland 1/2/3 HD heel veel gestotter
Contact us
RSS
Bottom