Norwegian TV & Radio Logos (3 Viewers)

esas

Portal Pro
November 14, 2006
160
27
Home Country
Norway Norway
har du DVB-T eller DVB-C? Er det isåfall snakk om stavefeil? Da må jeg isåfall legge til de i tillegg, siden det er forskjellige stavemåter fra DVB-S(2)....

DVB-C! Ikke stavefeil. Er vel bare forskjellige stavemåter.
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Da har det kommet nytt design her, liker det jeg ser :)

Har fikset linken i første post, men skal få lastet opp en ny pakke om ikke så alt for lenge. Har faktisk laget en helt ny pakke for transparente logoer der logoene utnytter hele arealet av filen istedenfor et unødvendig stort tomrom rundt, tenkte å laste den opp senere i dag litt uoffisielt så de som vil kan teste den. Har ikke fått testet den selv da jeg ikke er hjemme om dagene. Oppdaget også et nytt skinn: CLR, tror den kan se veldig bra ut sammen med de transparente logoene :D
 

esas

Portal Pro
November 14, 2006
160
27
Home Country
Norway Norway
Høres veldig bra ut.. Var foresten kommet tre nye kanaler sist gang jeg scannet: TV2 Bliss og to nye lokalkanaler som jeg ikke husker navnet på. Skal sjekke navn stavemåte når jeg kommer hjem i dag.

Du kommer stadigvekk med nye oppdateringer. Bra jobbet!
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Ok, da har jeg lastet opp en liten testpakke på megaupload.com --> MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Jeg har ikke fått testet disse selv, men denne pakken inneholder da logoer som (forhåpentligvis) er optimalisert for transparent layout. Det er mere fokus på selve logoene, så mange av kanalene har "blitt fratatt" navnene sine fra logoen, men MediaPortal viser jo navnene med skrift, så det burde ikke være noe problem vil jeg tro ;) Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva som er bra og hva som ikke er bra.

Tralalala....
 

Doser_86

Portal Member
March 31, 2010
42
2
Home Country
Norway Norway
Vil først takke for innsatsen din! Har brukt logoene dine en god stund nå!

Jeg ser du sier at Bliss er lagt til, men jeg finner den ikke i pakka.

Mvh Magnus Høve
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Den ligger ikke i hovedpakken fra første post, men den ligger i linken fra MegaUpload to poster over ;) Filen heter TV 2 Bliss.png, men den er ganske så usynlig da den er av hvite bokstaver. Det er som sagt ingen testet pakke fra min side da jeg ikke kommer meg hjem før om én drøy uke til. Når jeg har fått testet litt selv og sjekket kvaliteten på den, lagt til og endret ev. feil/mangler, så laster jeg opp en mere offisiell pakke ;)
 

corvy

MP Donator
  • Premium Supporter
  • January 3, 2007
    209
    34
    46
    Rykkinn, Akershus
    Home Country
    Norway Norway
    Tusen takk :) kjempebra logo pakke. Komplett for mitt bruk!

    Har bare et problem og det er iPimp. Der er det hvit bakgrunn på telefon og web interfacet som gjør at alle logoer som er hvite blir borte. Dette gjelder f.eks. NRK1 og en hel del andre.

    Hvor vanskelig er det å ha noen med en type bagrunn, evnt svart ramme rundt teksten på de som er hvite eller noe slik?

    Takk igjen!
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom