Norwegian TV & Radio Logos (1 Viewer)

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Det skyldes nok at IE9 ikke gjenkjenner filtypen MPE1, men hvorfor den foreslår ZIP vet jeg ikke, mulig at MPE1 har en lignende struktur til ZIP.

Nei, update.xml ligger ikke i pakken, den ligger her på nettet. Hvis du har installert versjon 1.4.1.1 eller nyere (ikke 1.4.1.0 og eldre) så vil den sjekke adressen til update.xml online og se om du har siste versjon, og kunne holde seg oppdatert automatisk ;)
 

Chenewer

MP Donator
  • Premium Supporter
  • September 22, 2006
    15
    0
    Home Country
    Norway Norway
    Er ikke installasjonspakken kompatibel med Mp 1.2.0 RC ? Får noe med "Dependency check error".
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Åja, må oppdatere pakken til å støtte RC. Hvis du vil, så kan du åpne installasjonsfilen i f.eks. 7-zip og pakke ut logoene manuelt dit de skal ligge. Skal prøve å få oppdatert den i morgen...
     

    Chenewer

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • September 22, 2006
    15
    0
    Home Country
    Norway Norway
    Takk. Hadde vært fint med en oppdatering. Må vel gi nytt navn til filene om jeg skal legge de inn manuelt?
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Ja, det er sant det, litt mye jobb det, hehe. Jeg holder på å laste opp en pakke nå as we speak. Tar vel opptil et døgn før den er godkjent av noen moderatorer, så skal du få en kompatibel versjon med siste oppdateringer. Gi gjerne tilbakemeldinger om det skulle være noe annet med pakken. Se også første post, oppdaterer den nå ;)

    God helg og heia Norge til tirsdag:)

    EDIT: Av en eller annen grunn så har jeg ikke mulighet til å redigere førsteposten i denne tråden her. Hmm. Pakken er ihvertfall lastet opp ;)

    EDIT2: Nå er pakken på plass, og første posten er oppdatert den også ;) Da tar jeg helg :D
     

    aat

    Portal Member
    September 24, 2011
    26
    5
    Home Country
    Norway Norway
    Hei,
    må pakken godkjennes på nytt for å støtte v1.2.1? Jeg får en dialogboks med "requires MediaPortal version 0.0.0.0 to 0.0.0.0" når jeg forsøker å installere.
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Høres merkelig ut, skal i utgangspunktet ikke det. Jeg prøvde en reinstall på mitt system nå med MP1.2.1, og det gikk fint. Har du prøvd å restarte maskinen, laste ned installasjonsfilen på nytt eller noe sånt? Er du helt sikker på at det er MP 1.2.1 du har installert?

    Noen andre som har opplevd dette? Jeg kan ta å laste opp en ny versjon av pakken å la deg teste den i ettermiddag (hvis jeg får tid), har ikke tilgang på laptop'en min her og nå...
     

    aat

    Portal Member
    September 24, 2011
    26
    5
    Home Country
    Norway Norway
    Nå fungerer det. Jeg har oppgradert fra 1.2beta via RC og videre til 1.2Final, og fikk da denne feilmeldingen. Gjorde nå en ny installasjon av MP, og da installerer også logofilene. Så beklager - burde forsøkt det før jeg postet.

    Høres merkelig ut, skal i utgangspunktet ikke det. Jeg prøvde en reinstall på mitt system nå med MP1.2.1, og det gikk fint. Har du prøvd å restarte maskinen, laste ned installasjonsfilen på nytt eller noe sånt? Er du helt sikker på at det er MP 1.2.1 du har installert?

    Noen andre som har opplevd dette? Jeg kan ta å laste opp en ny versjon av pakken å la deg teste den i ettermiddag (hvis jeg får tid), har ikke tilgang på laptop'en min her og nå...
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Bra at du fikk det til :) NRK har jo fått nye logoer nå. Noen som vet hvordan de ser ut på HD kanalene og distriktskanalene? Har ikke fått sett det enda, og får ikke tilgang på en stund...
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom