Release MediaPortal 1.1.0 RC 1 (1 Viewer)

Nickske00

Moderator - Dutch Forums
  • Premium Supporter
  • November 10, 2009
    28
    3
    Sint-Katelijne-Waver
    Home Country
    Belgium Belgium
    Op 20/02/2010 werd de eerste release canidate (RC) van MediaPortal 1.1.0 vrijgegeven.

    In deze versie zijn ten opzichte van versie 1.0.2 veel verbeteringen en veranderingen doorgevoerd, maar ook in vergelijking met de eerste beta versie van 1.1.0 is er heel veel veranderd/verbeterd.

    • Betere stabiliteit
    • Betere compatibiliteit tussen TsReader filter en videocodecs
    • Snellere reactietijd van de gebruikersinterface (vooral merkbaar in het tv gedeelte)

    (De complete changelogs: MediaPortal -TvServer)

    Iedereen is vrij om RC 1 te gebruiken, al hoe wel er officieel niet aangeraden wordt om deze versie te installeren op een productie systeem, kan er wel gezegt worden dat deze release al heel stabiel is. Natuurlijk kan er nog een bug inzitten, maar daarom is het natuurlijk nog altijd een release canidate.

    Ook wij willen het development team bedanken voor al hun harde werk en opoffering van hun vrije uurtjes om van MediaPortal dé mediacenter software te maken.
     

    Nickske00

    Moderator - Dutch Forums
  • Premium Supporter
  • November 10, 2009
    28
    3
    Sint-Katelijne-Waver
    Home Country
    Belgium Belgium
    Ik moet zeggen dat deze release inderdaad opmerkelijk sneller is :) Het oproepen van de tv plugin gaat nu supersnel terwijl ik daar in het verleden toch wel wat wachttijd (+- 10 sec) had..
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Ik heb gisterenavond pas de upgrade gedaan, na het vervangen van de processor door een Unlocked (alle vier de cores) Phenom II X2 550. En mijn vriendin meldde mij dat Win7 tijdens het spelen van House ineens weer dacht dat MP gecrashed was. Ik dacht dat dit oud zeer er volledig uit was.

    'k Heb wel alle databases en config files teruggezet van de vorige versie... Nog geen reden om alarm te slaan dus !
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom