home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
MediaPortal 1 - Support
Support Général
[RESOLU] Après avoir arrêté TV, on doit réamorcer le TV Server
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="olivvvv" data-source="post: 508199" data-attributes="member: 90957"><p>j'ai exactement le même problème.</p><p>cela m'arrive aussi quand je stop la tv et que je veuille regarder une serie.</p><p>je suis obliger d'arreter mediaportal puis de le relancer pour que je puisse regarder la série.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olivvvv, post: 508199, member: 90957"] j'ai exactement le même problème. cela m'arrive aussi quand je stop la tv et que je veuille regarder une serie. je suis obliger d'arreter mediaportal puis de le relancer pour que je puisse regarder la série. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
MediaPortal 1 - Support
Support Général
[RESOLU] Après avoir arrêté TV, on doit réamorcer le TV Server
Contact us
RSS
Top
Bottom