Sintonizadora analogica ENLTV FM Philips saa7130 Sh

Discussion in 'General' started by pimeo, February 12, 2013.

1. pimeo

pimeo New Member

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Argentina Argentina
    Hola amigos, recién acabo de ver que estaba el foro en español no me había dado cuenta, así que poste esto mismo en el de ingles, espero que no aya problema.
    Bueno tengo una sintonizadora analogica ENLTV FM con chip Philips saa7130sh instale el media portal y cuando voy a TV Server configuración me aparece como Analog 713x BDA Analog TvTuner, cuando le pongo scan for tv channels me sale un cartel que dice " The Graph building. Mostly your card is not supported by TVserver. Creeate Please to report in our forum ", queria saber si existe alguna manera de hacerla andar o directamente no la soporta el Media Portal.
    Les agradezco mucho,
    Un saludo

PD Perdon creo que lo poste en la sección equivocada, por favor si algún moderador lo mueve a donde corresponda
    Muchas gracias y disculpen

Last edited: February 12, 2013
  2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. ElGamal

ElGamal New Member

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Spain Spain
    Hola pimeo, saludos.

Mi pregunta es la siguiente, ¿analógica? pero si ya no hay nada en analógico. Ademas creo que ya no hay soporte para las mismas en MP.
    De todas maneras, si encuentro algo, te lo digo.
    Saludos.

4. pimeo

pimeo New Member

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Argentina Argentina
    Hola ElGamal te agradezco por responder, si es analógica acá en Argentina lo digital no tenemos casi nada. Si llegas a saber algo te agradecería que me lo hicieras saber .
    Saludo

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!