home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
Tearing probleem na installatie MP 1.5.0 ( Windows XP )
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Lotsofjazz" data-source="post: 1102034" data-attributes="member: 64243"><p>PAL TV heeft een frequentie van 25Hz of 50Hz.. als je dan je ATI instelt op 1080P 60Hz, dan vraag je om problemen. Stel hem maar eens in op 1080P50 of zelfs 1080P25 of 1080i25, je zult zien dat het beeld veel beter wordt! </p><p></p><p>HD TV wordt als het goed is aangeboden in 1080i25 waarschijnlijk heb je het beste beeld bij deze instelling of bij 1080P50 dat is een kwestie van proberen, het hangt er een beetje vanaf wat je ATI aankan en wat je TV aankan. Mijn vorige HD Ready TV kon maximaal 1080i25, upscalen naar 1080P25 ging al fout, 720P50 gaf goed beeld op me oude video kaart, maar het beste was met een nieuwe snellere videokaart, instellen op 1080i25.</p><p></p><p>Hogere instellingen zijn dus niet altijd beter, het beste is je hardware in te stellen wat zo goed mogelijk past op wat wordt aangeboden door de kabel maatschappij en wat je TV/videokaart aankan. Upscalen qua beeldfrequentie kan goed gaan als het maar een meervoud is van wat wordt aangeboden.. in ons geval 25Hz of 50Hz.</p><p></p><p>Jou PC is denk ik goed genoeg voor Windows 7, 3Gb RAM is het maximum voor windows 7 32bit. XP is in feite een zwaarder OS dan Windows 7, omdat veel meuk niet wordt geladen onder windows 7, windows 7 gaat veel slimmer om met de 'resources'. Hou oud is jou hardware?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lotsofjazz, post: 1102034, member: 64243"] PAL TV heeft een frequentie van 25Hz of 50Hz.. als je dan je ATI instelt op 1080P 60Hz, dan vraag je om problemen. Stel hem maar eens in op 1080P50 of zelfs 1080P25 of 1080i25, je zult zien dat het beeld veel beter wordt! HD TV wordt als het goed is aangeboden in 1080i25 waarschijnlijk heb je het beste beeld bij deze instelling of bij 1080P50 dat is een kwestie van proberen, het hangt er een beetje vanaf wat je ATI aankan en wat je TV aankan. Mijn vorige HD Ready TV kon maximaal 1080i25, upscalen naar 1080P25 ging al fout, 720P50 gaf goed beeld op me oude video kaart, maar het beste was met een nieuwe snellere videokaart, instellen op 1080i25. Hogere instellingen zijn dus niet altijd beter, het beste is je hardware in te stellen wat zo goed mogelijk past op wat wordt aangeboden door de kabel maatschappij en wat je TV/videokaart aankan. Upscalen qua beeldfrequentie kan goed gaan als het maar een meervoud is van wat wordt aangeboden.. in ons geval 25Hz of 50Hz. Jou PC is denk ik goed genoeg voor Windows 7, 3Gb RAM is het maximum voor windows 7 32bit. XP is in feite een zwaarder OS dan Windows 7, omdat veel meuk niet wordt geladen onder windows 7, windows 7 gaat veel slimmer om met de 'resources'. Hou oud is jou hardware? [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
Tearing probleem na installatie MP 1.5.0 ( Windows XP )
Contact us
RSS
Bottom