Normal
Hi RoChess,Grr stom van me zeg..Daar had ik het inderdaad zien staan gisteren en nu keek ik er twee keer overheenIk heb zo te zien dat filter aan staan en laat dat dan maar even zo.Mooi dat ik dat nu werkend heb.Ik heb net een 2e folder toegevoegd waarvan de films op het netwerk staan en ga zo eens kijken wat ie heeft gevonden.Ik blijf het een hele mooie film viewer vinden en nu allen eens kijken of ik er wat orde in kan scheppen sommige file namen zijn idd baggerNu eens kijken of ik van iemand hulp ga krijgen op mijn vraag in een ander draadje zodat ik mijn arcsoft mediatheater ook via mijn AB kan besturen
Hi RoChess,
Grr stom van me zeg..
Daar had ik het inderdaad zien staan gisteren en nu keek ik er twee keer overheen
Ik heb zo te zien dat filter aan staan en laat dat dan maar even zo.
Mooi dat ik dat nu werkend heb.
Ik heb net een 2e folder toegevoegd waarvan de films op het netwerk staan en ga zo eens kijken wat ie heeft gevonden.
Ik blijf het een hele mooie film viewer vinden en nu allen eens kijken of ik er wat orde in kan scheppen sommige file namen zijn idd bagger
Nu eens kijken of ik van iemand hulp ga krijgen op mijn vraag in een ander draadje zodat ik mijn arcsoft mediatheater ook via mijn AB kan besturen