TV Movie Clickfinder & Recording (1 Viewer)

cerberus

Portal Pro
October 18, 2008
371
12
BW
Germany Germany
Country flag
Hallo,

weil ich diverse Probleme mit meiner alten Installation hatte, habe ich MP 1.3 komplett neu aufgesetzt. Ich habe nur die TVserver Einstellungen exportiert und später wieder importiert.

Nun aktualisiert sich der EPG über clickfinder nicht mehr. Ein manueller Import läuft ohne Fehler durch. In den Logs ist nichts zu finden. Gleichzeitig wacht der Rechner nicht mehr zuverlässig für die geplanten Aufnahmen auf. Die Windows-7-Installation ist aber unverändert.

Hat mir jemand noch einen Tipp? Alle Konfig Daten nochmal wegwerfen, nichts übernehmen und MP neu installieren, inkl. mySQL DB?

mbuzina

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • April 11, 2005
    2,839
    726
    Germany
    Germany Germany
    Country flag
    Logs? Raten bringt nicht so viel - sind außerdem vermutlich 2 verschiedene Probleme (mein Clickfinder importiert aktuell auch nicht mehr automatisch, manuell funktionierts...). Gibt es bestehendes im TvMovie EPG ++ thread hier im Forum dazu. Gründe sind noch nicht ganz klar.

Zum Aufwachen: Mal PS++ probiert?

cerberus

Portal Pro
    October 18, 2008
    371
    12
    BW
    Germany Germany
    Country flag
    Im PS TVserver/MP waren unterschiedliche Zeiten eingetragen - vielleicht lags daran. Beobachte es mal, sonst hänge ich mal Logs an. thx

Last edited:

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

OP Similar threads Forum Replies Date
    W TV-Movie - keine Daten ab dem 1.7. Elektronischer Programmführer (EPG) 13
    Froderikus TV Movie EPG import zeigt nicht alle Sender an TV / Streaming 13
    Golf4 5.31 TV Movie Clickfinder Elektronischer Programmführer (EPG) 5
    toricred Using TMM, How to Stop Importer From Going to The Movie Database for Data General 1
    DHosein 1.25 Upgrade and movie covers/backdrops General Support 9
    doskabouter [Help Me!] Playback of iTunes Movie Trailers Developer Discussions 0
    D [solved] Movie artwork download stopped working Submit: Bug Reports 9
    G Movie release date in guide Electronic Program Guide 2
    J [fixed] Import issue with alternate movie title matching the name of another movie Submit: Bug Reports 7
    tano_grasa Movie cover not showing when starting a movie aMPed 0
    R [further infos missing] some movies freezing evry seconds Submit: Bug Reports 9
    J [fixed] Importer confused on specific movies with the same title, different years and different NFO's Submit: Bug Reports 3
    B How to Search MP2 for Movies only in 7 day EPG that comes from the Antenna General 3
    A MP2.2.2, understanding movies/videos/tv and WTV recordings. General 16
    N [solved] Movies starten nicht Allgemeines Support- und Diskussionsforum 16
    J How to save recorded Movies and TV Series to sub-folders? Newcomers Forum 1
    S Movie navigation issues in MP2 General 8
    D media portal 2.2 have movies shown on genre not name General 6
    D Ripped movies not importing unless IMDB code is included in folder name General 4
    M 4k movies General 2
    D [solved] Active Movie window General 2
    fredco [solved] Large import not working Moving Pictures 15
    M [solved] MP2 Not discovering all movies Newcomers Forum 2
    M 4k usergroup rule for them movies only watch/edit Videos 1
    S [solved] Movie SRT subtitle didn't display on client 2.2 Archive 18