TVgemist 3.0 (1 Viewer)

martijnr17

Portal Pro
November 15, 2008
58
12
Home Country
Netherlands Netherlands
Volgens mij werkt alles nog toch? Af en toe passen de zenders hun website aan en dan moet ik het script ook aanpassen wat alles van de websites plukt.
Ik en mijn vriendin gebruiken de plugin in iedergeval nog .
Hmm ik kijk niet zoveel 1 2 en 3 en zie dat die niet meer klopt. Ik zal er weer naar gaan kijken.
Ook ben ik het met jullie eens dat het alleemaal mooier zou kunnen zijn, maar van visual studio heb ik niet zoveel verstand en hoop dus nog steeds dat iemand dat wil doen. Of de hele plugin overnemen....
 

Gup

Portal Pro
May 29, 2007
87
13
Home Country
Netherlands Netherlands
Volgens mij werkt alles nog toch? Af en toe passen de zenders hun website aan en dan moet ik het script ook aanpassen wat alles van de websites plukt.
Ik en mijn vriendin gebruiken de plugin in iedergeval nog .
Hmm ik kijk niet zoveel 1 2 en 3 en zie dat die niet meer klopt. Ik zal er weer naar gaan kijken.
Ook ben ik het met jullie eens dat het alleemaal mooier zou kunnen zijn, maar van visual studio heb ik niet zoveel verstand en hoop dus nog steeds dat iemand dat wil doen. Of de hele plugin overnemen....

Martijn,

Zoals ik al eerder heb geschreven is het niet een bug van de plugin maar zit het probleem in mp zelf. De source code is vrij simpel van de plug. Indien je de url's kan aanpassen naar de daadwerkelijke links van de wmv files dan kan ik het probleem wel aanpassen in de plug zodat het ook werkt met de beta release.
 

Zinu

Portal Pro
February 28, 2008
650
23
Home Country
Netherlands Netherlands
Volgens mij werkt alles nog toch? Af en toe passen de zenders hun website aan en dan moet ik het script ook aanpassen wat alles van de websites plukt.
Ik en mijn vriendin gebruiken de plugin in iedergeval nog .
Hmm ik kijk niet zoveel 1 2 en 3 en zie dat die niet meer klopt. Ik zal er weer naar gaan kijken.
Ook ben ik het met jullie eens dat het alleemaal mooier zou kunnen zijn, maar van visual studio heb ik niet zoveel verstand en hoop dus nog steeds dat iemand dat wil doen. Of de hele plugin overnemen....

Jij draait zeker nog MP 1.0.2? Hij werkte al een aantal SVNs geleden niet meer. Dadelijk met 1.1.0 (waar waarschijnlijk iedereen wel naar gaat updaten) werkt het voor niemand meer.
 

martijnr17

Portal Pro
November 15, 2008
58
12
Home Country
Netherlands Netherlands
Dat klopt dat ik nog op 1.0.2 draai. Zodra 1.1.0 uit is zal ik die ook gaan gebruiken. Ik zal eens gaan testen hoe en wat, blijkbaar is er al een simpele oplossing voor wat hierboven gezegd zei door Gup
 

stevienl

New Member
October 25, 2009
2
0
Sinds vorige week werkt NED 1, 2 en 3 bij mij ook niet meer (overige zenders wel). In de logfile staat een foutmelding met de mededeling dat de data niet opgehaald kan worden. Misschien wat veranderd bij de publieke zenders?

Waar kan ik de online video plugin (met tvtutti ondersteuning) downloaden?
 

Zinu

Portal Pro
February 28, 2008
650
23
Home Country
Netherlands Netherlands
Dat klopt dat ik nog op 1.0.2 draai. Zodra 1.1.0 uit is zal ik die ook gaan gebruiken. Ik zal eens gaan testen hoe en wat, blijkbaar is er al een simpele oplossing voor wat hierboven gezegd zei door Gup

Als dat wat Gup zegt echt zou werken zou ik zeggen: probeer het eens! Ik wil wel testen :)

Waar kan ik de online video plugin (met tvtutti ondersteuning) downloaden?

Een beetje verder kijken dan je neus lang is kan wonderen doen ;) Alstublieft: OnlineVideos - MediaPortal Forum
 

glsf91

Portal Member
November 29, 2009
45
0
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik krijg sinds eind vorige week geen programma's bij NED 1,2,3 alleen maar een 1, 2 of 3 icoon. RTL werkt nog wel gewoon.

Heb ik ook. Gebruik MP 1.0.2
Als je zenders bij favorieten hebt staan dan werkt het vanaf daar wel.
 

stevienl

New Member
October 25, 2009
2
0
Bedankt,ik ga 'm testen!

De online video plugin werkt perfect! TVGemist is inderdaad beter, maar deze werkt ook.
Heeft er iemand voor mij een favorieten bestand voor de TVgemist plugin? ik had deze nog niet aangemaakt, maar nu werkt NED1, 2 en 3 niet meer...

Alvast bedankt!
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom