TVgemist 3.0 (2 Viewers)

martijnr17

Portal Pro
November 15, 2008
58
12
Home Country
Netherlands Netherlands
De plugin is weer aangepast, 1 2 en 3 staan er weer goed in.
Ik heb ook geprobeerd het in de nieuwe mp goed te krijgen maar dit wil nog niet lukken.
http://cgi.omroep.nl/legacy/player?/id/NPS/rest/2007/NPS_1090520/bb.20071103.asf is volgens mij een directe url maar kan niet afgespeeld worden met videostream, met audiostream of gewoon play wel.
 

martijnr17

Portal Pro
November 15, 2008
58
12
Home Country
Netherlands Netherlands
Klopt dat werkt nog niet. Ik heb contact opgenomen met doskabouter (online videos) om alles te integreren in online videos. Even kijken hoe dat loopt en als alles dan meezit komt alles in 1 plugin.
Lijkt mij de mooiste oplossing.
 

ppeterr

Portal Pro
July 20, 2008
136
5
Jongens - hopelijk een niet te kortzichtige vraag van onze kant hier.

Wij gebruiktem deze plugin altijd met veel plezier, en dan vooral onze kinderen.
De live stream van nicelodeon stond bijna iedere dag wel aan.
Nu heb ik de nieuwste release van MP geinstaleerd, en daarna de plugin weer.
Maar helaas, ik krijg alleen audio. geen beeld. ook lijkt het of het opend in het music gedeelte van MP.

Ik doe vast iets fout, ik las ook iets wazigs (voor mij) over skin verwijzingen die anders zijn in de nieuwste MP.

Iemand die mij op weg kan helpen ?
 

martijnr17

Portal Pro
November 15, 2008
58
12
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik wil iedereen adviseren om over te stappen op de plugin van online-videos waar tvgemist nu geintegreerd is. Zodra het gros overgestapt is zal de oude plugin ook offline worden gehaald!
 

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Die past waarschijnlijk beter onder de turbonick-sectie (alhoewel die daar nog niet in zit)
     

    Bavvy

    New Member
    April 2, 2008
    1
    0
    I've got a problem downloading the tvgemist plugin. The Googlecode page says I cant access the page (acces forbidden). Is there a mirror?
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom