verstecktes System-Menü von Panasonic-TV´s (4 Viewers)

manile

New Member
December 18, 2016
3
0
Germany Germany
Hallo ,
ich war auf der Suche von dieser Einstellmöglichkeit.Es ist eine alte Diskussion aber vielleicht kann mir einer weiterhelfen.
Ab März werden die neuen BVB-T2 Receiver benötigt und über HDMI angeschlossen.Da wäre die Hoteleinstellung von Nöten,damit nicht immer erst mit der Fernsehfernbedienung auf AV umgeschaltet werden muss.
Leider finde ich an meinem Panasonic TX-L-32 GT 24 LCD T-C-S keine “-“ Taste.
Hat jemand Vorschläge?

manile

New Member
December 18, 2016
3
0
Germany Germany
Doch gibt es.Bin nicht auf die Idee gekommen das diese gemeint war.Danke ,werde es später einstellen und mich dann nochmal melden.

manile

New Member
December 18, 2016
3
0
Germany Germany
Möchte mich bedanken,es hat funktioniert.

Eine frohes Weihnacht und einen guten Rutsch ins neue Jahr

HTPCSourcer

MP2 Product Manager
  • Team MediaPortal
  • May 16, 2008
    11,431
    2,333
    Germany Germany
    Country flag
    Sehr schön!

Möchte mich bedanken
    Für das Bedanken u.ä. hat unser Forum eine spezielle Funktion: wenn du in irgendeinem Beitrag eines Threads mit der Maus rechts unter den Bereich "#12 + Multi-Zitat Zitieren" fährst erscheint eine Auswahl von verschiedenen Symbolen, wo du das für dich passende auswählen und anklicken kannst.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)

OP Similar threads Forum Replies Date
    B Overhaul IMDb+ rating system IMDb+ 5
    bta489 [solved] System goes to Standby during Amazon Prime Playback OnlineVideos 2
    high [unanswered] front end system for the aviation industry as an in flight entertainment system contactform feedback and requests 6
    J Mediaportal Standby prevented by Mediaportal system/ active ports General Support 13
    C Drive Type is not supported by system Allgemeines Support- und Diskussionsforum 3
    azzuro [Info] Full Windows 10 on ARM system Team Lounge 0
    T My trusted TBS 6922 DVB-S2 card won't work in new system....any ideas please!!? General Support 3
    A My HTPC+NAS setup aka extending my single seat system ;) Team Lounge 8
    Lehmden Sehr stromsparendes System mit 6 x SATA und 3 x PCIe, gibt es sowas? Mainboards/CPU/RAM 5
    U IR Blaster doesn't work after system wake/resume General Support 6
    morpheus_xx Downsizing my single seat system... Team Lounge 4
    J MP2 2.1.3 client network broadcast crippling other systems on network Submit: Bug Reports 29
    V Skin With Menu Editor MediaPortal 1 Skins 13
    Rob Hexenmeister Navigation problems adding menu buttons to EPG General Support 1
    M [Duplicate] Always enter full screen when entering TV from main Menu Feature Requests 1
    A [solved] menu sounds General 1
    M.Hulot Warum Blu-ray-Menü nicht anwendbar bei MediaPortal? Allgemeines Supportforum 5
    HTPCSourcer [Evaluate] Remove obsolete menu entries from "MP2 TV Configuration" MediaPortal 2 0
    U [DVD] DVD Menu Navigation for HID keyboard Improvement Suggestions 0
    G How best to get cover art for tracks to show up on the Audio Menu (Latest Added, Unplayed)? General 9
    R TV menu icon does not work to return from sub-menu item Submit: Bug Reports 4
    cbr954rr Possibillity to add more Movie Folders in Menu General 5
    HTPCSourcer [Finished] [MP2-793] 'Restart MP2' as additional option in shutdown menu Archive 6
    N How do I get the menu in the WebRadio plugin WMC Skin 1
    HTPCSourcer Forum Advertisement covers menu Online Facilities 1