WebEPG "FormulaTV" Spanish grabber out dated please remove (1 Viewer)

alexdepalma

MP Donator
  • Premium Supporter
  • January 31, 2008
    540
    493
    Home Country
    Spain Spain
    Country flag
    Hi all
    This grabber has become out-dated and no longer works. Sorry but my knowledge doesn't reach to recover it.
    If somebody knows how to I'll really appreciate.
    From time being. Please remove from MP.

Its useless

Alex

Attachments

• www_formulatv_com.xml
      8 KB · Views: 125
    Last edited:

mm1352000

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 1, 2008
    21,577
    8,222
    Home Country
    New Zealand New Zealand
    Country flag
    Thanks for letting us know Alex. For now we're going to leave it so that people have a chance to fix it. Otherwise they have to start from nothing.

Users who are viewing this thread

Similar threads

es.tv.yahoo.com Doesent exist http://ocio.lne.es needs rework (very basic info provided) www_espanol_cntv_cn.xml Inly provides info of single Chinese channel www.inout.tv/ Out dated, needs rework (Provides excelent info but needs rework actually web page changed name) laguiatv.com changed web page name (maybe small work . provides...
    es.tv.yahoo.com Doesent exist http://ocio.lne.es needs rework (very basic info provided) www_espanol_cntv_cn.xml Inly provides...
    SORRY, Today 12/06/2016 El país heavy redesigned the web page and grabber gives a lot of errors. I don't know how to create again...
    Replies
    2
    Views
    1K
    Algun compañero me ha preguntado por la diferencia horaria. En la ficha General del Xmltv hay una casilla para corregir la hora. La casilla es "Apply time compensación when loading tvguide.xml" En mi caso la primera bajada de la guía me hizo lo mismo (todo estaba retrasado una hora) Asi que añadí -1 en la casilla Hora "Hours". Pero...
    Algun compañero me ha preguntado por la diferencia horaria. En la ficha General del Xmltv hay una casilla para corregir la hora. La...
    Hola a Todos, Estaba enviando un mensaje a nuestro compañero @sogge sobre el problema que tenemos con el WebEPG que han caído la...
    Replies
    1
    Views
    17K
    Hola chicos... Andamos jo....idos... perdon por la expresión. Desde hace un tiempo me he dedicado a mantener los grabers de webepg español que otros hicieron. @Manuelito @arj2000 y otros. Lamentablemente con los cambios ocurridos éste verano, la mayoría ya no funcionan. solo quedan 3 operativos y a duras penas. Yo no tengo ni papa de...
    Hola chicos... Andamos jo....idos... perdon por la expresión. Desde hace un tiempo me he dedicado a mantener los grabers de webepg...
    Hola chicos... Andamos jo....idos... perdon por la expresión. Desde hace un tiempo me he dedicado a mantener los grabers de webepg...
    Replies
    0
    Views
    6K
    Puedes usar el de formula tv he agregado un par de canales. No da Informaciñon del contenido pero tiene muchos canales. Lo tengo aqui pendiente de autorizacion. https://forum.team-mediaportal.com/threads/webepg-formulatv-spanish-grabber-update.134031/ Funciona mas lento y no da tanta info per es mejor que nada. tendras que borrar...
    Puedes usar el de formula tv he agregado un par de canales. No da Informaciñon del contenido pero tiene muchos canales. Lo tengo...
    Hola chic@s Una pena:(:(:(--- Hoy 12 junio 2016 la web del pais ha cambiado radicalmente y el grabber ya no funciona. Se escapa a...
    Replies
    3
    Views
    8K
    • Sticky
    @ejvdh: I had the same question in 2019 about manually doing an update and got this answer from @RoChess:
    @ejvdh: I had the same question in 2019 about manually doing an update and got this answer from @RoChess:
    The IMDb+ scraper-script and plugin combination for Moving-Pictures is the first scraper to support custom options, allowing you to...
    Replies
    173
    Views
    23K
    Top Bottom