Webepg : Nok | Page 3

Discussion in 'Web EPG' started by CoolPhil972, August 13, 2007.

1. cedric

cedric Portal Pro

Ratings:
    +4 / 0
    Home Country:
    Switzerland Switzerland
    Depuis quelques temps je n'arrive plus a trouver un seul grabber qui fonctionne. Est-ce le cas pour tout le monde ou que pour moi? (Mp 0.2.3 RC2)

Cédric

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. rijard

rijard Portal Member

Ratings:
    +0 / 0
    <div class='quotetop'>CITATION(2beta @ 7 Sep 2007, 18:11 ) <{POST_SNAPBACK}></div>
    (Mp 0.2.3 finale)
    salut, je passe ici suite a un soucis de webepg.exe qui s elance et qui dance, une folle farandolle, qui crash tout juste lancé, et pourtant il marchait grabbant l epg writtingtvguide et maintenant il me boude, fastidieux lassé énervé ...
    bien galére, et comme vous l aurez compris j ai PIAF(é) ... de rage. ( oui je sais, mais j ai plus droit qu a PIAF depuis une overdose de lithium)
    bref, bien content d avoir trouvé le log de webepg grace a vous et de decouvrir que mon soucis venait de canaille**s*t, dans webepgconfig j ai donc viré le grabbatere de chez les canailles(en francais dans le texte, james si tu nous lis :p, WRE: Wild Rijard Encryption ), et ho miracle webepg refonctionne.
    bref, verifie des fois que t es pas un grabatere recalcitrant qui pointerait toujours chez les canailles.
    enfin bon, avant tout, bien lire forum/doc au lieu de perdre du temps beteusement ( WRE), en plus ca fait perdre des points sur le WAF

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!