Welke te installeren MP 1.11 of 2.0? (1 Viewer)

Digibeet

Portal Member
July 8, 2012
17
1
12
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd wel iets niet werkt daarna en er enkele uurtjes aandacht aan besteed moet worden.

Ziggo heeft vandaag de zender freq gewijzigd dus dit is een mooi moment om te updaten naar windows 8 en een nieuwe MP.

Maar wat zijn de voordelen tegen over elkaar van 1.11 pre release of 2.0 ? Enig advies met in het achterhoofd dat ik geen hoogvlieger ben qua codes /freq en custom aanpassingen?
 

HomeY

Test Group
  • Team MediaPortal
  • February 23, 2008
    6,475
    4,645
    49
    ::1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    MediaPortal 1.11 Pre Release is de voorloper op de 1.11 Final release. MP2 word de verbeterde versie van MP1, maar is nog in ontwikkeling (beta status), dus daar kan je nog wat bugs verwachten.
    Je kan natuurlijk altijd MediaPortal 2 installeren op je huidige windows, er wat mee 'spelen' en dan zelf vergelijken. De basis zit al erg goed in elkaar, en de keuze zal voornamelijk afhankelijk zijn van waar je MP voor gebruikt. MP1 heeft de betere ondersteuning qua skins/plugins/etc.
     

    Ericjuh

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • March 15, 2008
    67
    29
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom