Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik doe mn best.. Ik kan nu alvast zeggen dat de plugin op sommige gebieden sneller gaat werken dan voorheen.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hehe, het heeft wat tijd gekost (complete rewrite) en hij is klaar (incl rtl-boulevard)!

    En gelijk het een en ander gefixed, volgens mij deed het grootste deel van RTL het niet...
     

    userjan

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • March 14, 2008
    193
    26
    USA, Greeneville, TN
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Thx voor je harde werk doskabouter, TV gemist en series sectie die je gemaakt hebt werken perfect en gebruik ik veel.

    Ik weet niet of je dit als toevoeging ziet voor het TV gemist gedeelte maar het lijkt erop dat onze zuiderburen ook TV programma's online gezet hebben CANVAS video | Alles in de categorie: Uitzending , zeker de Docs als Panorama en Terzake zijn altijd erg intressant....

    Thx again...
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Nou, om die ook nog in de tv gemist te zetten... dat gaat denk ik wat ver (het valt al niet mee om huidige 5 in 1 util te houden), dus misschien als een aparte site...
    overigens heb ik ook al een spaanse tvgemist...
    Ik denk dat je het beter per land (liever zelfs per site) wil houden voor het overzicht (aan de programmeerkant in ieder geval)
     

    Wizzing

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • February 5, 2010
    42
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Is het perse nodig om eerst online video's op te starten in MP, of kan je ook op een of andere manier gelijk vanuit de home een link maken naar jou mooie applicatie.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik meen me te herinneren dat die vraag al eens eerder voorbij is gekomen, maar ik weet zo 123 niet meer wat het antwoord was. Op dit moment is het (volgens mij) zonder andere plugins/kunstgrepen niet mogelijk.
     

    Markam

    Portal Member
    May 9, 2008
    32
    0
    Haarlem
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoi Doskabouter,

    nav mijn post in de online video's topic

    de url voor foute vrienden is
    Uitzendinggemist.nl

    het vreemde is alleen dat als je zoekt via uitzending gemist je deze niet kan vinden, als je googled op uitzending gemist + foute vrienden zie je em wel, heel raar...
    maar dan snap ik dus wel dat de plugin em niet kan vinden...
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Daar kan ik niet zo gek veel mee doen... misschien een mailtje waard naar uitzendinggemist?
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom