Digitale TV installeren met IPTV van tele2 (1 Viewer)

thesmiddie

New Member
August 12, 2012
3
0
23
Home Country
Netherlands Netherlands
beste,

ik heb mp 2 geinstalleerd alleen geen flauw idee hoe ik dit moet instellen
kan iemand mij dit uitleggen

bvd groetjes,smiddie
 

riksmith

Portal Pro
April 18, 2009
1,856
322
Home Country
Netherlands Netherlands
Tweede vraag: Kan je engels lezen? Dan kan ik je namelijk groten deels naar de wiki verwijzen..
 

thesmiddie

New Member
August 12, 2012
3
0
23
Home Country
Netherlands Netherlands
riksmith
ik had eerst mp 2 maar heb hem weer gedowngrade naar 1.2 vond ik makkelijker
en ik heb tele2 dan zou het toch mogelijk moeten zijn om iptv te krijgen
of zie ik dat verkeerd
 

riksmith

Portal Pro
April 18, 2009
1,856
322
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik heb een losse thread gemaakt (https://forum.team-mediaportal.com/threads/digitale-tv-installeren-met-iptv-van-tele2.110180/) omdat het niet gaat over de originele thread waar je had gepost.

MP2 moet je absoluut niet gebruiken hiervoor. Dat is een alpha product (complete herbouw van mediaportal) wat nog wel een tijd gaat duren voordat het af is.

Voorlopig adviseer ik je om de laatste MP 1.3 (alpha) versie te gebruiken. Hier zitten veel verbeteringen in ten opzichte van 1.2, maar het is nog geen stable versie.

Of IPTV van Tele 2 gaat werken weet ik niet. Dat hangt af van: Welke standaard er gebruikt wordt en of er een beveiliging op zit.
Als je engels kan is het makkelijker om het op het engelse forum te vragen (met wel een duidelijkere omschrijving dan in je eerste post graag). Daar zitten veel meer users, ook die IPTV gebruiken. Er zijn zelfs al bestaande threads over het gebruik van IPTV.
 

Users who are viewing this thread

Similar threads

Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
Replies
1
Views
891
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat werkte voor mij prima. Het kan natuurlijk zijn dat er bij jouw nog andere kastjes tussen zitten die het eea lastiger maken...
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat...
is er een mogelijkheid om je eigen zoeklijst in mediaportal te plaatsen voor dvb-c ik heb hier namelijk glasvezel en alle...
Replies
1
Views
2K
ok
ok
Pas een Intel NUC 6i3syh aangeschaft om een oude HP Desktop te vervangen die als HTPC achter mijn TV staat. Tijdens de installatie...
Replies
1
Views
13K
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle HD-kanalen werken. Bijvoorbeeld, Disney XD HD doet het gewoonweg niet (melding over 'Timeshift' of iets dergelijks); zo zijn er nog enkele HD-kanalen met een 'Timeshift'-probleem. Is dit uniek voor mijn...
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle...
LS, recent heb ik in mijn PC een Digital Devices CT2 met AlphaCrypt CAM CI+ geplaatst; dit werkt in het algemeen goed. Het zoeken...
Replies
2
Views
3K
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Hallo, Ik heb mediaportal op een windows 8.1 OS geinstalleerd. Ik heb een Anysee E30 D DVBC en T tuner en gebruik Digitenne...
Replies
3
Views
2K
Top Bottom