hdtv avce cette carte (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

So far I needed to limit the media items to respect the token limit of ChatGPT. Now the complete media items can be used, because the movie list is splitted into chunks of a specified size and responses for each chunk are concentrated into the result list :) private async Task<string> GenerateResponseWithGPT(string searchQuery...
So far I needed to limit the media items to respect the token limit of ChatGPT. Now the complete media items can be used, because...
Hi, I'm planning to write a plugin for MediaPortal 2, that supports users to find the right media items with help of AI...
Replies
6
Views
1K
I just recently had an epiphany around QueryDisplayConfig w.r.t. how Windows deals with displays. The MS documentation uses the word 'display' to refer to both GDI-devices and the monitors themselves. There is also a zoo of different Id formats that refer to these things (adapters, displays, monitors, etc), and often no apparent way...
I just recently had an epiphany around QueryDisplayConfig w.r.t. how Windows deals with displays. The MS documentation uses the...
Before you create this bug report: Make sure that your system (Windows, codecs and drivers) is up to date, matching the...
Replies
4
Views
2K
Bonjour à Tous ! Chez moi, le lien du guide brut ne fonctionne toujours pas, il fait 4 ko au lieu 55 mo :( Une solution ? Merci ;) Carpe Diem !
Bonjour à Tous ! Chez moi, le lien du guide brut ne fonctionne toujours pas, il fait 4 ko au lieu 55 mo :( Une solution ? Merci...
Bonjour, Je regarde un peu partout les forums et j'observe que les XML TV francophones se font de plus en plus rares. J'utilisais...
Replies
8
Views
32K
  • Sticky
tu devrai peut etre cocher la solution dans powerscheduler, "don't turn to sleep, during EPG import" un truc comme ca. peut etre il prend plus de temps, de plus, pour ma part j'ai modifier le timing de windows entre la sortie de veille par une programmation et sa mise en veille auto. PowerScheduler plugin -- Standby before the timing...
tu devrai peut etre cocher la solution dans powerscheduler, "don't turn to sleep, during EPG import" un truc comme ca. peut etre il...
Bonjour, Je vous propose un tuto pour mettre en place dans MediaPortal, le guide électronique des programmes TV (EPG). C’est...
Replies
14
Views
16K
J'ai récupéré à très bon prix un Terratec T5 d'occasion (15€:D) Je confirme que ça marche avec MP 2, je n'ai pas testé avec MP 1.x.
J'ai récupéré à très bon prix un Terratec T5 d'occasion (15€:D) Je confirme que ça marche avec MP 2, je n'ai pas testé avec MP 1.x.
Bonjour, Pour utiliser MP sur un PC portable en voyage, je voudrais acheter une carte tuner USB, si possible double Tuner. Je...
Replies
9
Views
3K
Top Bottom