- Moderator
- #351
AW: Maya Bug Reports & issues
Yes, i think.
Can you give me this MovingPic.dll please?
I have test this with your newest MovingPic Version but this is in any case a Bug in MovPic or Mepo but not in Maya.
My Listview os ok but if i scoll down i can see anytime a black screen or blank screen with Backdrop of the actuelly Movie File.
please show in your error Log and is this the same issue, please report this in the MovPic section.
The Maya Team use the officiell MovingPic 1.1.1.1219 and we don`t have this issue.
Yes, i think.
I have test this with your newest MovingPic Version but this is in any case a Bug in MovPic or Mepo but not in Maya.
My Listview os ok but if i scoll down i can see anytime a black screen or blank screen with Backdrop of the actuelly Movie File.
please show in your error Log and is this the same issue, please report this in the MovPic section.
2011-02-16 21:24:23.830431 [ERROR][MPMain(1)]: render exceptionystem.AccessViolationException: Es wurde versucht, im geschützten Speicher zu lesen oder zu schreiben. Dies ist häufig ein Hinweis darauf, dass anderer Speicher beschädigt ist.
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.FontEngineDrawTexture(Int32 textureNo, Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color, Single[,] matrix)
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.Frame.Draw(Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIImage.Render(Single timePassed)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIControl.DoRender(Single timePassed, UInt32 currentTime)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIWindow.Render(Single timePassed)
2011-02-16 21:24:23.857776 [ERROR][MPMain(1)]: render exceptionystem.AccessViolationException: Es wurde versucht, im geschützten Speicher zu lesen oder zu schreiben. Dies ist häufig ein Hinweis darauf, dass anderer Speicher beschädigt ist.
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.FontEngineDrawTexture(Int32 textureNo, Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color, Single[,] matrix)
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.Frame.Draw(Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIImage.Render(Single timePassed)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIControl.DoRender(Single timePassed, UInt32 currentTime)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIWindow.Render(Single timePassed)
2011-02-16 21:24:23.877308 [ERROR][MPMain(1)]: render exceptionystem.AccessViolationException: Es wurde versucht, im geschützten Speicher zu lesen oder zu schreiben. Dies ist häufig ein Hinweis darauf, dass anderer Speicher beschädigt ist.
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.FontEngineDrawTexture(Int32 textureNo, Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color, Single[,] matrix)
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.Frame.Draw(Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIImage.Render(Single timePassed)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIControl.DoRender(Single timePassed, UInt32 currentTime)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIWindow.Render(Single timePassed)
2011-02-16 21:24:23.896840 [ERROR][MPMain(1)]: render exceptionystem.AccessViolationException: Es wurde versucht, im geschützten Speicher zu lesen oder zu schreiben. Dies ist häufig ein Hinweis darauf, dass anderer Speicher beschädigt ist.
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.FontEngineDrawTexture(Int32 textureNo, Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color, Single[,] matrix)
bei MediaPortal.GUI.Library.CachedTexture.Frame.Draw(Single x, Single y, Single nw, Single nh, Single uoff, Single voff, Single umax, Single vmax, Int32 color)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIImage.Render(Single timePassed)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIControl.DoRender(Single timePassed, UInt32 currentTime)
bei MediaPortal.GUI.Library.GUIWindow.Render(Single timePassed)