MP 1.20 starke Verzögerung bei der Auswahl (Musik / Video)

Discussion in 'Allgemeines Supportforum' started by yoghi.do, October 10, 2018.

1. yoghi.do

yoghi.do Portal Pro

Ratings:
    +17 / 0
    Show System Specs
    Hallo Zusammen,

seit MP V.1.20 habe ich das "Problem", dass es recht lange dauert, wenn ich eine Datei auswähle (Video oder Musik).

Es dauert bis zu 5 Sekunden, bis z.B. das nächste Lied anfängt, bzw. das Video anfängt!

Läuft gerade ein Musiktitel und ich wähle den nächsten aus, dann spielt der aktuelle Titel noch ca. 5 Sekunden weiter und fängt dann erst die Überblendung (nochmals 5 Sekunden)
    an.

Ich habe 1.20 auf mehreren unterschiedlichen Rechnern. Alle haben nun diese Verzögerung. In Vorherigen Versionen hatte ich das nicht.

Ein Bug?

Gibt es hierfür eine Lösung?

Zudem werden nicht mehr alle Video Infos angezeigt...Hier gibt es aber zwei DDL Dateien die ausgetauscht werden müssen.

Viele Grüße

Yoghi

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. yoghi.do

yoghi.do Portal Pro

Ratings:
    +17 / 0
    Show System Specs
    Habe gerade festgestellt, dass es wahrscheinlich an dieser speziellen Version von MP liegt:

MediaPortalSetup_1.20.0_madVR_V483-DRR

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!