my-TVSeries Plugin / Problem mit avi Dateien (1 Viewer)

steto

New Member
June 20, 2008
2
0
Germany Germany
Hallo,

Ich habe ein Problem mit dem my-TVSeries Plugin.
Habe Mediaportal Version 0.2.3 und die Pluginversion 1.2.9.34660.
Ich habe das Plugin als MPI installiert und es funktioniert eigentlich wirklich gut.

Das Problem was ich leider habe und auch im Forum nicht gefunden habe, wenn ich meine Serien Scannen lasse dann findet er einige serien nicht.

Die Serien sind auf thetvdb.com eingetragen deshalb ist es nicht das übliche Problem mit den Infos sondern er findet die Dateien einfach nicht. Auch der angepriesene .vob support ist nicht vorhanden.
Ich habe zum Beispiel eine Serie mit 250 Folgen bekomme im MP aber nur 27 angezeigt.

wäre super wenn ihr vielleicht das Problem kennt und mir helfen könntet.
Suche einen weg um dem Plugin manuell zu sagen was er noch für Serien und Dateien hat.

Danke!

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

OP Similar threads Forum Replies Date
T Invoking MP-TVSeries My TVSeries 3
T TVSeries: über BasicHome aufrufen Plugins & Erweiterungen 5
BrownGhost MP-TVSeries, Failed to save xml to cache, and not adding any info to tvseries from tvdb My TVSeries 4
T TV Series - can't connect to http://thetvdb.com/api General Support 4
G MP-TVSeries unter MP 1.23 (Fehlermeldung) (gelöst) Plugins & Erweiterungen 2
Megane Manage Tv Series and Anime in My TVSeries My TVSeries 6
Lichloathe [solved] Latest Media Handler - Default view for TVSeries on startup Fanart Handler 2
Lichloathe Crash in TVSeries My TVSeries 26
raffe [solved] Export tool and import support from MP-TVSeries & Moving Pictures to MP2 General 22
L Tv series install problem missing file My TVSeries 7
M Installing Plugins Newcomers Forum 2
joecrow 1.25.0 Radio Time plugin fails after Resume from Sleep with MP 1.25 Bugreports 4
P MP2: US user, OTA - can NOT get SchedulesDirect plugin to work on MP1 or MP2 --> how do I get OTA schedule? General 5
E aktuelle englische Forums Webseite von - Showtime Plugin v3 Plugins & Erweiterungen 4
mrmojo666 [Tv Server Plugin ]Direct Show Video Control Plugin 0.0.0.1 for Hauppauge PVR cards MediaPortal 1 Plugins 0
joecrow MultiShortcut Plugin (Uavailable) in DWHD skin General Support 58
vapourEyes Building TV Plugin General Development (no feature request here!) 49
Golf4 Nach Windows-Updates läuft TV-Plugin nicht mehr Allgemeines Support- und Diskussionsforum 0
joecrow How about a Launcher plugin for MP1? MediaPortal 1 6
D [solved] TVServer Plugin must be missing something. General Development (no feature request here!) 1
framug Nouveau plugin XmlTvFR pour récupérer le guide télé français Kazer / ZguideTv (WebEPGfr) 11
emphatic Allow remote control mapping of all plugins Improvement Suggestions 0
D Where should plugins be located on hard drive? General Support 0
D how to disengage from one version of a plugin to use another Newcomers Forum 0
cbr954rr How to disable a pre-configured plugin? General 2