Norwegian TV & Radio Logos (2 Viewers)

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Ok, legger ved en uoffisiell zip med noen oppdateringer i. Sitter dessverre bak en server som komprimerer bildene jeg laster ned, så kvaliteten blir dårlig. C More kanalene er her, Discovery investigation samt noen få oppdateringer. Har som sagt ingen kanalliste heller da jeg ikke lenger har parabol selv, så kan være noen av navnene er feil...
 

Attachments

  • TV.zip
    3.2 MB
Last edited:

nordemoniac

Portal Pro
January 20, 2010
72
5
Home Country
Norway Norway
Det er kjempeflott at du har holdt denne tråden gående!!
Hvor får du logoene fra? :)

Savner noen få (riktignok ikke alle jeg følger med da men...):

- C More Hits HD
- CBS Reality
- Fashion TV HD
- Fine Living
- Food Network HD
- GINX
- (Korrektur på Østlandssendingen, skal være to SS)
- Outdoor Channel HD
- TNT (er det denne? http://www.freelogovectors.net/tnt-channel-logo-eps-pdf/)
- Trace Sports HD
- Vijay

Også mangler jeg en del Viasat HD-logoer. Er det de samme logoene som på SD-kanalene? Altså skal disse bare kopieres og renames? Eller mangler de?

- Viasat 4 HD
- Viasat Explorer HD
- Viasat Film Action HD
- Viasat Film Drama HD
- Viasat Film Family HD
- Viasat Film Nordic HD
- Viasat Film Fotball HD
- Viasat Golf HD
- Viasat History HD
- Viasat Hockey HD
- Viasat Motor HD
- Viasat Nature / Crime HD
 
Last edited:

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Har ikke hatt så mye tid til dette i det siste, og bruker ikke lenger MP. Har fått med meg at det er noen nye kanaler, men var ikke klar over alle de. Logoene finner jeg med Google bildesøk, ofte ligger de på wikipedia eller logopedia. Ser også at TV2 holder på å bytte ut alle logoene sine... Skal se om jeg kan få tatt et tak i det etterhvert. Kan også laste opp psd og prosjektfila om noen vil overta stafettpinnen...
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Ok, skal se om ikke jeg kan få gjort det i løpet av uken, men tør ikke love noe. Husker ikke, trodde kanskje det var 256x256, men den ikke noe høyere enn bildefilene er. Er mye jobb å øke oppløsningen nå. Skulle jo ideelt vært 512x512 (eller mere?), men da jeg begynte med denne pakken, så var det vanskelig å finne høyoppløste logoer. Vet jeg gjorde en storoppdatering en gang, trodde da at jeg økte oppløsningen....
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
ok, skal få tatt dette. Har faktisk tatt litt tak, men er ikke helt ferdig. Har hektiske dager, men skal få gjort det. Har også økt oppløsningen på enkelte logoer, det viktigste er at de har 1:1 forhold, men ikke alle logoer som er lett å få med god oppløsning. Legger også da ved prosjektfil så andre kan overta/hjelpe til.
 

andraves

MP Donator
  • Premium Supporter
  • January 9, 2007
    84
    10
    Home Country
    Norway Norway
    Hei.

    Det har også kommet noen nye kanaler siste uken, Eurosport 2 HD, MAX HD og Travel Channel HD. Hadde vært fint om du kunne få med disse også når du kommer med en oppdatering.

    A
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom