Norwegian TV & Radio Logos (1 Viewer)

zicoz

MP Donator
  • Premium Supporter
  • September 3, 2006
    896
    63
    Home Country
    Norway Norway
    Om du får en zip-fil så høyreklikker du på fila og velger
    - "åpne i"
    - "Velg standardprogram"
    - "Bla igjennom"
    - C:\Program Files (x86)\Team MediaPortal\MediaPortal
    - MPeInstaller
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Ok, skjønner nå hva som er problemet. Du bruker mest sannsynlig Internet Explorer, og den har lyst til til å lagre MPEI filen som ZIP da den ikke kjenner til formatet. Du kan selv bare bytte navnet tilbake til MPEI og dobbeltklikke på den. Her kan du lese om en som hadde samme problemet.

    Skal få lagt inn et notat om dette i første post jeg...

    EDIT: Så at posten din var redigert først nå jeg.
     

    liteglow

    Portal Pro
    November 13, 2011
    93
    8
    Home Country
    Norway Norway
    ja jeg redigerte den så fort jeg fikk det til :) beklager bryderiet... ble litt feil at jeg også lastet ned mp filen til laptoppen (Der MP ikke er installert) !
    Da fikk jeg den ikke opp som en innstallasjonsfil. men når jeg overførte den til MP datan kom den frem som en installerbar fil.

    Men derimot den første gangen jeg lasta den ned kom den kun frem som .zip (aner ikke hvorfor dette skjedde) men unasett nå funker alt.
    Og som sakt takk igjen for super jobb :D nå starter kjærringa i huset også og godta Mediaportal etter 5 år med MCE.
     

    grammasta

    New Member
    November 4, 2011
    3
    2
    42
    Pakken fungerer helt perfekt med RiksTV i Larvik bortsett fra en liten logo som mangler. Tv Vestfold. Mulighet for å få lagt til den i neste release ? Evnt hvordan jeg kan legge til kun denne. På forhånd takk!
     

    zicoz

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • September 3, 2006
    896
    63
    Home Country
    Norway Norway
    Om du vil gjøre det selv så tar du og putter logoen i følgende mappe:

    c:\programdata\team mediaportal\mediaportal\thumbs\tv\logos

    logoen må ha nøyaktig samme navn som kanalen har i kanallista.
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Det har du helt rett i, bruker aldri radioen selv, hehe. Merkelig at ingen har sagt ifra om dette før. Skal få lagt ut en fiks på det ;)

    Logoene er der, de ligger bare litt feilplassert på C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\thumbs\Radio\logos. Om du vil, så kan du midlertidig flytte filene selv ett nivå opp til C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\thumbs\Radio

    EDIT: Det var fort gjort, skal være oppdatert til 1.4.4.1 nå ;) Er ikke veldig pene de radio logoene, men som jeg har lovet tidligere, så skal jeg få oppdatere de litt når jeg får tid :)

    EDIT2: Gikk litt for fort i svingene, hehe. Lastet opp ny versjon, 1.4.4.2, fikset dependency error opp mot MP 1.2.2.

    EDIT3: Hehe, på tide å legge seg nå. Var ingen feil med 1.4.4.1, bare jeg som hadde lastet opp feil fil, en gammel en. Uansett, det virker nå ;)
     

    Doser_86

    Portal Member
    March 31, 2010
    42
    2
    Home Country
    Norway Norway
    Flotte greier!
    Skal teste det ut nå

    Se der ja!

    Takker og bukker!
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom