Om du får en zip-fil så høyreklikker du på fila og velger
- "åpne i"
- "Velg standardprogram"
- "Bla igjennom"
- C:\Program Files (x86)\Team MediaPortal\MediaPortal
- MPeInstaller
Ok, skjønner nå hva som er problemet. Du bruker mest sannsynlig Internet Explorer, og den har lyst til til å lagre MPEI filen som ZIP da den ikke kjenner til formatet. Du kan selv bare bytte navnet tilbake til MPEI og dobbeltklikke på den. Her kan du lese om en som hadde samme problemet.
Skal få lagt inn et notat om dette i første post jeg...
ja jeg redigerte den så fort jeg fikk det til beklager bryderiet... ble litt feil at jeg også lastet ned mp filen til laptoppen (Der MP ikke er installert) !
Da fikk jeg den ikke opp som en innstallasjonsfil. men når jeg overførte den til MP datan kom den frem som en installerbar fil.
Men derimot den første gangen jeg lasta den ned kom den kun frem som .zip (aner ikke hvorfor dette skjedde) men unasett nå funker alt.
Og som sakt takk igjen for super jobb nå starter kjærringa i huset også og godta Mediaportal etter 5 år med MCE.
Pakken fungerer helt perfekt med RiksTV i Larvik bortsett fra en liten logo som mangler. Tv Vestfold. Mulighet for å få lagt til den i neste release ? Evnt hvordan jeg kan legge til kun denne. På forhånd takk!
Det har du helt rett i, bruker aldri radioen selv, hehe. Merkelig at ingen har sagt ifra om dette før. Skal få lagt ut en fiks på det
Logoene er der, de ligger bare litt feilplassert på C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\thumbs\Radio\logos. Om du vil, så kan du midlertidig flytte filene selv ett nivå opp til C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\thumbs\Radio
EDIT: Det var fort gjort, skal være oppdatert til 1.4.4.1 nå Er ikke veldig pene de radio logoene, men som jeg har lovet tidligere, så skal jeg få oppdatere de litt når jeg får tid
EDIT2: Gikk litt for fort i svingene, hehe. Lastet opp ny versjon, 1.4.4.2, fikset dependency error opp mot MP 1.2.2.
EDIT3: Hehe, på tide å legge seg nå. Var ingen feil med 1.4.4.1, bare jeg som hadde lastet opp feil fil, en gammel en. Uansett, det virker nå