Norwegian TV & Radio Logos (1 Viewer)

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
VOX er i pakken, men den heter kanskje noe annet enn bare VOX hos deg? Jeg så også at TV3 har kommet med en HD kanal, så den må jo også legges til. Kan se om ikke jeg kan få gjort dette i morgen. Noen andre kanaler som har kommet i det siste? Har ikke TV nå om dagene, bor midlertidig i en leilighet... :)

EDIT: Noen som har kanalnavnene til TV3 HD på norsk, svensk og dansk?
 

nordemoniac

Portal Pro
January 20, 2010
72
5
Home Country
Norway Norway
Du kan legge inn Canal Motor.
128x128x32, 15KB
Canal Motor.png
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Kommer det en oppdatering med VOX kanalen snart ? The Voice er jo historie tydeligvis... :)
Beklager tidligere, hadde ikke fått med meg at TVNorge også hadde startet sin egen VOX kanal. Den er nå lagt til, og den tyske har jeg endret navnet på til "VOX (DE)" ;)
Du kan legge inn Canal Motor.
128x128x32, 15KB
View attachment 99776
Lagt til ;)

Ny pakke i første post, lagt til de to nevnte kanalene over og TV3 HD, samt erstattet TV1000 kanalene med Viasat Film kanalene. Takk for tilbakemeldingene. Mye å holde styr på for én person :)
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Skal være der den, men heter Viasat Film Nordic. Heter den bare Viasat Nordic hos deg? Har du parabol?
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Takk for info, skal få til en oppdatering snart. Canal+ blir(er) Cmore nå vel... noe annet? Kan godt gjøre dette, men bruk er ikke TV selv lenger, nøyer meg med TV2Sumo og Nrk nettTv
 

esas

Portal Pro
November 14, 2006
160
27
Home Country
Norway Norway
Takk for at du fortsetter med denne pakken. Virkelig bra. Jeg måtte også gi nytt navn på alle viasat film-kanalene. Fjernet film fra navnet (Viasat Film Nordiv -> Viasat Nordic). Dette er på CD kabel..
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Skal få tatt med de også, men har dårlig med tid om dagene. Gi meg en uke eller to...
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom