Norwegian TV & Radio Logos (5 Viewers)

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Nei, skal innrømme at jeg ikke har det, men er litt perfeksjonist av meg, så tviler på at jeg hadde blitt fornøy med det, hehe...

Sjekk første posten, har oppdatert nå å lagt til radiokanalene, samt en transparent versjon av tv logoene som jeg tror kan se bra ut dersom man bruker et skin med lys bakgrunn. Har ikke prøvd selv enda, så feedback hadde vært fint.
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Beklager forsinkelsene, sitter ombord på et ustabilt fartøy. Nok om det, nå skal linkene være på plass, så last ned og gi meg feedback :)
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
hmm, det har vært stille her siden launch. Har ikke fått DVB-S2 delen til å virke på en stund, men det skal jeg snart få en slutt på :)

i mellomtiden, er alle logoene som de skal? alle kanaler har logo, og de er up-to-date? hvis ikke så bare si ifra, så skal jeg få fikset det ;)
 

sve1

Portal Member
June 23, 2008
17
1
Svelvik
Home Country
Norway Norway
Kjempe bra jobba! Flotte ikoner! Animal Planet HD mangler, men ellers nær perfekt :) Keep it up!
 

marcussa

New Member
June 11, 2009
1
0
Hei. Veldig bra pakke du har laget.
Du har ikke tilfeldigvis pakken tilgjengelig i vektorformat? Altså i .ai eller lignende.
Det hadde vært til stor hjelp for meg.
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
du tenker vel på rammen rundt kanallogoene da? Nei, jeg bare tegnet dem i Photoshop, har ikke peiling på Illustrator. Lurer på om pakken begynner å bli litt utdatert nå, har ikke hatt tv på en stund, hehe.

Lurte også på å lage den "fra bunnen av" med litt penere innramming. Den som jeg bruker nå baserte jeg på en annen jeg så på MSPC forum en gang...
 

esas

Portal Pro
November 14, 2006
160
27
Home Country
Norway Norway
Tusen takk for disse.. De gjennomsiktige logoene tar seg vanvittig bra ut. Noen mulighet for at også radiokanalene kan komme i dette fomatet i fremtiden?
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom