Norwegian TV & Radio Logos (1 Viewer)

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Holder på å oppdatere litt igjen nå som ting fungerer her hjemme hos meg, og retter opp i en del filnavn så de stemmer med kanalene. Jeg har også fjernet denne skinnende effekten på ikonene da jeg syntes det ble litt lyst og blasst rett og slett. Har også brukt litt tid på Viasat kanalene, og gjort de litt mere utfyllende. Syntes det ser for spinkelt ut med en bred og lav horisontal logo. Her er et eksempel på SportN kanalen:

sportn.png


Hadde vært fint med litt tilbakemeldinger og meninger. Og om noen kan gi meg en printscreen av kanallistene sine, da fra DVB-T og DVB-C, så jeg kan sjekke filnavn og manglene kanaler, så hadde det vært fint.
 

svortevik

Portal Pro
February 15, 2008
94
1
vil bare takke for arbeidet du har lagt ned med å lage disse logoene. Det er rett og slett imponerende.

Jeg kan sende deg skjermdump av DVB-C fra canal digital dersom det er ønskelig. Bare gi en lyd så skal jeg få ordnet det i løpet av helgen.
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Det ser du selv, stemmer filnavnene dårlig overens med kanalnavnene? eller er det noen kanaler som mangler? Ikke vær redd for å klag på noe som er dårlig/feil/mangler ;)
 

svortevik

Portal Pro
February 15, 2008
94
1
De fleste navnene er som de skal, men noen har jeg måtte navngi manuelt.

Eneste som mangler i grunn er lokaltv i Bergen, btv. Er vel i grunn TVN med lokale sendinger, men kanskje en egen logo hvor tvn og btv er krysset på denne hadde vært mulig?

Skal få lagt ut bilde av navnene på kanalene i løpet av helgen..
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Kan sikkert ordne det, er det denne logoen de bruker, eller er den utdatert?

btv_tvh.gif


Er en del overflødige kanaler inne i pakken som skal fjernes også, men gi meg en oppdatering på feil kanalnavn og bekreft/avkreft denne logoen så fiker jeg det ;)
 

svortevik

Portal Pro
February 15, 2008
94
1
Aner faktisk ikke hvilken logo de bruker nå, men etter hva jeg husker så kan den der stemme. Ikke den kanalen som er mest i bruk ser du, men bare bet meg merke i at den ikke stemmer:p

Er det mulig å få den integrert i tv-norge logoen? De har vel bare sending ca 1 time for dagen, resten er jo tv-norge...
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Skal se hva min kreative hjernehalvdel kan få til når jeg får litt bedre tid. Er det tilfellet med med andre lokal kanaler også, som TV Follo, Budtikka etc...?
 

esas

Portal Pro
November 14, 2006
160
27
Home Country
Norway Norway
TV Follo og Budstikka sender hele dagen hos meg (riktignok den samme halvtimen som går i loop hele dagen men..).

Har lenge skulle gi deg en liste over alle kanalene jeg har tilgjengelig på kabelnettet, men aldri kommet så langt. Skal gjøre en innsats, men kan tidligst bli neste uke. Har GET. Er det interesant eller er det bare CD som gjelder?
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Neida, prøver å få en så komplett pakke som mulig over norske kanaler. Men det er naturligvis litt vanskelig å holde styr på lokale kanaler, så det er litt opp til dere å holde meg oppdatert...
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom