Norwegian TV & Radio Logos | Page 4

Discussion in 'MediaPortal 1 Plugins' started by hulkhaugen, December 24, 2008.

1. hulkhaugen

hulkhaugen Portal Pro

Occupation:
    ROV Pilot
    Ratings:
    +58 / 0
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    Holder på å oppdatere litt igjen nå som ting fungerer her hjemme hos meg, og retter opp i en del filnavn så de stemmer med kanalene. Jeg har også fjernet denne skinnende effekten på ikonene da jeg syntes det ble litt lyst og blasst rett og slett. Har også brukt litt tid på Viasat kanalene, og gjort de litt mere utfyllende. Syntes det ser for spinkelt ut med en bred og lav horisontal logo. Her er et eksempel på SportN kanalen:

Hadde vært fint med litt tilbakemeldinger og meninger. Og om noen kan gi meg en printscreen av kanallistene sine, da fra DVB-T og DVB-C, så jeg kan sjekke filnavn og manglene kanaler, så hadde det vært fint.

• Like Like x 1
  2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. hulkhaugen

hulkhaugen Portal Pro

Occupation:
    ROV Pilot
    Ratings:
    +58 / 0
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    Den som tier, samtykker :p

Pakken er oppdatert, se første post. (Blir sikkert ikke oppdatert før i morgen formiddag....)

4. svortevik

svortevik Portal Pro

Ratings:
    +1 / 0
    vil bare takke for arbeidet du har lagt ned med å lage disse logoene. Det er rett og slett imponerende.

Jeg kan sende deg skjermdump av DVB-C fra canal digital dersom det er ønskelig. Bare gi en lyd så skal jeg få ordnet det i løpet av helgen.

5. hulkhaugen

hulkhaugen Portal Pro

Occupation:
    ROV Pilot
    Ratings:
    +58 / 0
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    Det ser du selv, stemmer filnavnene dårlig overens med kanalnavnene? eller er det noen kanaler som mangler? Ikke vær redd for å klag på noe som er dårlig/feil/mangler ;)

6. svortevik

svortevik Portal Pro

Ratings:
    +1 / 0
    De fleste navnene er som de skal, men noen har jeg måtte navngi manuelt.

Eneste som mangler i grunn er lokaltv i Bergen, btv. Er vel i grunn TVN med lokale sendinger, men kanskje en egen logo hvor tvn og btv er krysset på denne hadde vært mulig?

Skal få lagt ut bilde av navnene på kanalene i løpet av helgen..

7. hulkhaugen

hulkhaugen Portal Pro

Occupation:
    ROV Pilot
    Ratings:
    +58 / 0
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    Kan sikkert ordne det, er det denne logoen de bruker, eller er den utdatert?

Er en del overflødige kanaler inne i pakken som skal fjernes også, men gi meg en oppdatering på feil kanalnavn og bekreft/avkreft denne logoen så fiker jeg det ;)

8. svortevik

svortevik Portal Pro

Ratings:
    +1 / 0
    Aner faktisk ikke hvilken logo de bruker nå, men etter hva jeg husker så kan den der stemme. Ikke den kanalen som er mest i bruk ser du, men bare bet meg merke i at den ikke stemmer:p

Er det mulig å få den integrert i tv-norge logoen? De har vel bare sending ca 1 time for dagen, resten er jo tv-norge...

9. hulkhaugen

hulkhaugen Portal Pro

Occupation:
    ROV Pilot
    Ratings:
    +58 / 0
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    Skal se hva min kreative hjernehalvdel kan få til når jeg får litt bedre tid. Er det tilfellet med med andre lokal kanaler også, som TV Follo, Budtikka etc...?

10. esas

esas Portal Pro

Ratings:
    +27 / 1
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    TV Follo og Budstikka sender hele dagen hos meg (riktignok den samme halvtimen som går i loop hele dagen men..).

Har lenge skulle gi deg en liste over alle kanalene jeg har tilgjengelig på kabelnettet, men aldri kommet så langt. Skal gjøre en innsats, men kan tidligst bli neste uke. Har GET. Er det interesant eller er det bare CD som gjelder?

11. hulkhaugen

hulkhaugen Portal Pro

Occupation:
    ROV Pilot
    Ratings:
    +58 / 0
    Home Country:
    Norway Norway
    Show System Specs
    Neida, prøver å få en så komplett pakke som mulig over norske kanaler. Men det er naturligvis litt vanskelig å holde styr på lokale kanaler, så det er litt opp til dere å holde meg oppdatert...

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!