Hvordan vet du om min hemmelige offshore-identitet Jeg har da litt dødtid når jeg går 5/5 turnus...Takk så mye
Sitter du på tråler eller offshore å trøkker
Klart det, skal kikke på det ut uken Noen andre oppdaeringer jeg ikke har fått med meg, og noen radiokanaler som mangler?
Klart det, skal kikke på det ut uken Noen andre oppdaeringer jeg ikke har fått med meg, og noen radiokanaler som mangler?
Ja, siden du spør..
Har disse kombinerte kanalene som hadde vært fint å få logo til:
-Star/showtime
-Viasat Nature & Crime
Har disse norske kanalene som mangler logo:
-TV Budstikka
-TV ROmerike 24
-TV Follo
-Get Infokanal
Radiokanaler av betydning:
-NRK Super
Har også et titals utenlandske tv-kanaler uten logo (som jeg heller ikke har funnet andre steder på forumet), men regner med at du ikke er så interesert i å lage logoer til alle kanaler som sendes i norge. Sitter foresten med GET kabel som du kanskje har skjønt..
TV5 som i TV5Monde? Fransk kanal? Og EuroNews, er det FTA kanal det eller? Det er forøvrig mange andre kanaler jeg ikke har lagt med som er fra andre nasjoner som TV Polskí, TV Finland etc, finnes liste på CanalDigital.no, men jeg regnet med at dette er veldig få som bruker. Kan forøvrig lage VikingTV også (Er det Viking fotballaget det?) Jo mere komplett pakken er, jo bedre vel...
Også hadde det vært gøy å vite hvilken dere bruker, den med bakgrunn eller den transparente versjonen, og isåfall til hvilket skin.