RTL XL (3 Viewers)

Where should the new RTL XL videos fit?

• A new entry in the site-list (RTL XL) with all sections (A-Z..RTL XL Exclusief)

Votes: 6 54.5%
  • Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL

Votes: 2 18.2%
  • All sections (A-Z..RTL XL Exclusief) under TVGemist/RTL

Votes: 3 27.3%

• Total voters
    11
  • Poll closed .

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,007
    3,771
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik krijg ze zeker wel! Ben intussen aan het zoeken naar alternatieven en zo.

Als je "quick reply" doet komen je verzonden mails idd niet in de send items terecht

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,836
    899
    37
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik krijg ze zeker wel! Ben intussen aan het zoeken naar alternatieven en zo.

Als je "quick reply" doet komen je verzonden mails idd niet in de send items terecht

Haha, oké, dan is dat het! Maar die link die ik net stuurde, das een prima alternatief toch?? Die werkt namelijk uitstekend, heeft alle contect, en ook een dag, en programma index.. Zou super zijn als je die zou kunnen gebruiken..

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,007
    3,771
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Als ik er van uit kan gaan dat die ook in de lucht blijft...

En zn bandbreedte aankan als in een keer de hele mediaportal community van die website af gaat zitten spelen

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Die link van powermarcel, is mijn website.
    Gebruikt gewoon de zelfde bron als wat nu gebruikt wordt voor gemist2, maar met een kleine aanpassing.
    RTL gebruikt namelijk 2 servers. 1 daarvan is nu al een tijdje fucked up, maar de andere werkt nog uitstekend.
    adaptive.rtl.nl verwijst dus willekeurig of naar de kapotte server, of naar de goede. In alle urls moet dus alleen adaptive.rtl.nl vervangen worden door het ip adres van de werkende server.

Succes :)
    En misschien een tip voor gemist 2.. De indeling mag misschien wel iets handiger. Je kan bij de dagen niet zien wat je kiest, behalve aan het plaatje. Alles heet namelijk "Uitzending van...". Het is handiger als dit gewoon de programma titel is.

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,836
    899
    37
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Die link van powermarcel, is mijn website.
    Gebruikt gewoon de zelfde bron als wat nu gebruikt wordt voor gemist2, maar met een kleine aanpassing.
    RTL gebruikt namelijk 2 servers. 1 daarvan is nu al een tijdje fucked up, maar de andere werkt nog uitstekend.
    adaptive.rtl.nl verwijst dus willekeurig of naar de kapotte server, of naar de goede. In alle urls moet dus alleen adaptive.rtl.nl vervangen worden door het ip adres van de werkende server.

Succes :)
    En misschien een tip voor gemist 2.. De indeling mag misschien wel iets handiger. Je kan bij de dagen niet zien wat je kiest, behalve aan het plaatje. Alles heet namelijk "Uitzending van...". Het is handiger als dit gewoon de programma titel is.

Ik had hem inderdaad ook uit een eerdere post van jou "gejat". Als er geen DRM beveiliging op jou streams zit, zou het dus moeten werken! En zoals je aangeeft; een betere index voor gemist 2 zou wel welkom zijn.. Volgens mij is dat met jou site goed te realliseren. Deze maakt namelijk gebruik van een dag indexering, en van een programma indexering.. Eigenlijk de enigste 2 dingen die je nodig hebt lijkt me. :)

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Mijn website gebruiken is onhandig, omdat deze nog wel eens wil veranderen en doskabouter daar veel meer werk aan heeft (nieuwe regexen maken enzo).
    De originele bron (van RTL) gebruiken is stukken makkelijker, omdat dit gewoon een xml is. Aan doskabouter de taak om deze xml net zo handig weer te geven als dat mijn website doet.
    Voor mijn website is het een stuk makkelijker om de informatie mooi weer te geven, omdat ik eerst alles in een database zet, waardoor de juiste informatie veel sneller en makkelijker op te vragen is. Maar opzich moet het met enkel de xml ook mogelijk zijn.

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Oh heb jij mijn PM wel gekregen? Waarschijnlijk dan iets van 5x :eek: Er kwam steeds maar niks bij verzonden pm's te staan, dus ik dacht het verzenden niet werkte.

Ik denk dat ik nog meer kan helpen. Misschien dat het voor jou (doskabouter) handiger is om informatie van mijn database te gebruiken ipv de xml. Ik zou een paar pagina's (soort van api) kunnen maken die de informatie weergeeft zoals jij het wilt en alleen wat jij wilt. Voordeel is dat dit veel sneller is voor de gebruikers dan elke keer de hele xml downloaden en voor jou is het makkelijker te programmeren, omdat de database het meeste werk doet.

Als je dit wat lijkt, zeg het even en ook wat je nodig hebt.

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,007
    3,771
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik heb RTL gefixed, maar, mijn god, wat is die ipadxml traaaaaag zeg.
    Dragy: heb jij daar ook last van?

Als dit blijft, dan lijkt me de site van dragy ook nog wel een optie. Al zag ik dat daar niet alles opstaat wat ik ook in de xml terugvind...

Users who are viewing this thread

Top Bottom