RTL XL (2 Viewers)

Where should the new RTL XL videos fit?

• A new entry in the site-list (RTL XL) with all sections (A-Z..RTL XL Exclusief)

Votes: 6 54.5%
  • Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL

Votes: 2 18.2%
  • All sections (A-Z..RTL XL Exclusief) under TVGemist/RTL

Votes: 3 27.3%

• Total voters
    11
  • Poll closed .

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,007
    3,771
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Die zijn inderdaad een beetje buiten de boot gevallen, vooral vanwege dat het niet een echt logische plaats is onder tvgemist.
    Ze zijn in ieder geval wel te bekijken onder wwitv.

Freekers

Portal Member
    March 21, 2011
    8
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Kan het zijn dat Gemist2 niet meer werkt ?
    Ik krijg de error 'Error getting dynamic catagories' als ik Gemist2 aanklik

Alvast bedankt !

Freekers

Portal Member
    March 21, 2011
    8
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Bedankt voor je snelle reply... Jammer jammer ! Zou graag 'Dames en Heren in de Dop' en 'Oh Oh Tirol' willen kijken en dat kan alleen via Gemist2.
    Hopelijk kan een knappe kop een oplossing verzinnen :) !

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,836
    899
    37
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hmmmm, hij werkt idd niet meer.. Blijft toch lastig met die RTL streams.

Op 14-03 schreef doskabouter nog: "Kijk maar eens in de onlinevideos.xml... Geen idee of die lang blijft werken, maar ik heb zo'n idee dat ik dan van gadgets wel weer een nieuwe kan krijgen"

Hopen dat hij hem dus snel weer weet te fixen!

Freekers

Portal Member
    March 21, 2011
    8
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik snap niet waarom RTL het ons zo moeilijk maakt om hun videos te mogen/kunnen bekijken in MediaPortal.
    Ik vind dat ze best een beetje begrip mogen opbrengen voor 'knutselaars'/tweakers die een HTPC hebben en een mooie frontend willen ipv 'even een aflevering GTST kijken met internet explorer op RTLXL en daarna een filmpje kijken met Windows Media Player'.
    Oke, ik snap dat ze 'reclame inkomsten' mislopen doordat wij geen advertentie filmpje vooraf krijgen te zien, maar zoveel brengt dat nou ook weer niet op !

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Kon het maar met WMP, want dat zou betekenen dat we het met MP ook kunnen bekijken. Ze gebruiken nu Silverlight als speler en voor zover ik weet is het niet mogelijk om hier de losse video van te verkrijgen..
    En als het mogelijk is om de hele Silverlight speler in MP weer te geven, dan kan je het alsnog niet bedienen met de afstandbediening. Heel jammer RTL.

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,836
    899
    37
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Kon het maar met WMP, want dat zou betekenen dat we het met MP ook kunnen bekijken. Ze gebruiken nu Silverlight als speler en voor zover ik weet is het niet mogelijk om hier de losse video van te verkrijgen..
    En als het mogelijk is om de hele Silverlight speler in MP weer te geven, dan kan je het alsnog niet bedienen met de afstandbediening. Heel jammer RTL.

Zoals Freekers zegt, het gaat om de reclame die ze ons zo niet kunnen laten zien.. Erg vervelend is het wel, maar laten we even afwachten of DOSkabouter het weet te fixen.. Misschien is t maar een kleine wijziging die eenvoudig te implenteren is:)

Freekers

Portal Member
    March 21, 2011
    8
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands

Zoals Freekers zegt, het gaat om de reclame die ze ons zo niet kunnen laten zien..

Dat en dat wij geen last hebben van DRM.

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik wil even melden dat een handige vriend van mij zo aardig was de bron van de iPad op te zoeken.
    Binnenkort dus weer RTL Gemist, want doskabouter kan aan het werk.

Users who are viewing this thread

Top Bottom