RTL XL (1 Viewer)

Where should the new RTL XL videos fit?

• A new entry in the site-list (RTL XL) with all sections (A-Z..RTL XL Exclusief)

Votes: 6 54.5%
  • Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL

Votes: 2 18.2%
  • All sections (A-Z..RTL XL Exclusief) under TVGemist/RTL

Votes: 3 27.3%

• Total voters
    11
  • Poll closed .

Dragy

Portal Pro
April 27, 2009
778
333
33
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik had het nog niet getest, omdat het vanmorgen zo vroeg was en ik toen het mailtje kreeg, maar ik ben er zojuist achter gekomen dat de filmpjes niet werken :confused: Apart. Dus helaas werkt het nog niet..

svp

New Member
May 12, 2011
1
0
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik had het nog niet getest, omdat het vanmorgen zo vroeg was en ik toen het mailtje kreeg, maar ik ben er zojuist achter gekomen dat de filmpjes niet werken :confused: Apart. Dus helaas werkt het nog niet..

Heb je het nu over de plugin of over de url? iptv.rtl.nl is in ieder geval al een paar dagen offline, hier komen/kwamen in ieder geval de filmpjes (en de rest) vandaan.

Dragy

Portal Pro
April 27, 2009
778
333
33
Home Country
Netherlands Netherlands
Als je mijn reactie voor die je quotte ook had gelezen, had je het waarschijnlijk gesnapt :)

Ik heb het over een NIEUWE url, dus niet over iptv.rtl.nl.
De inhoud is helemaal het zelfde als de vorige die we gebruikten, maar met het verschil dat de movie en thumbnail niet werken.. :confused:

EDIT:
En het werkt weer opeens! :D

Ik gebruik de zelfde bron die Doskabouter gaat gebruiken voor MediaPortal voor deze website: RTL Gemist Mobiel - Uitzendingen van vandaag (12-05)
Als die video's daar werken, werken ze met MediaPortal ook. Doskabouter hoeft alleen maar de link te veranderen, want de structuur is gelijk gebleven.

Ik vind eigenlijk wel dat ik hier wat bedankjes voor verdien :p

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,836
    899
    37
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Als je mijn reactie voor die je quotte ook had gelezen, had je het waarschijnlijk gesnapt :)

Ik heb het over een NIEUWE url, dus niet over iptv.rtl.nl.
    De inhoud is helemaal het zelfde als de vorige die we gebruikten, maar met het verschil dat de movie en thumbnail niet werken.. :confused:

EDIT:
    En het werkt weer opeens! :D

Ik gebruik de zelfde bron die Doskabouter gaat gebruiken voor MediaPortal voor deze website: RTL Gemist Mobiel - Uitzendingen van vandaag (12-05)
    Als die video's daar werken, werken ze met MediaPortal ook. Doskabouter hoeft alleen maar de link te veranderen, want de structuur is gelijk gebleven.

Ik vind eigenlijk wel dat ik hier wat bedankjes voor verdien :p

Beste Dragy,

ik wil je best bedanken, maar weet niet precies wat je het gedaan:p Bij mij werkt het in ieder geval nog steeds niet..

Heb binnen online video's een volledige update gedaan. Dan geeft hij aan dat er een nieuwe dll is gedownload, en ik medaiportal moet herstarten. Wanneer ik dat doe werkt RTL nog steeds niet. Als ik dan weer een volledige update draai, geeft aan weer aan dat er een nieuwe dll is gedownload en ik mediaportal wederom moet herstarten.. Etc, etc, etc..

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik heb MP 1.2.0 beta, nieuwste StreamedMP, en de nieuwste online video's 0.29

Gr

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    vind eigenlijk wel dat ik hier wat bedankjes voor verdien :p

Ik vind dat je niet moet vragen om bedankjes ;) Komt een beetje sneu over
    Ja eigenlijk wel, ik was alleen een beetje blij.

@hier boven:
    doskabouter is de enige die de plugin kan updaten, maar dat hoeft niet meer, want de oude bron werkt al weer!!

RTL Gemist 2 werkt dus gewoon weer voor iedereen en er hoeft geen update worden gedaan!

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,007
    3,771
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Kijk, zo zie je maar weer: als je lang genoeg wacht, lost het probleem zichzelf op :)

BlackBurn

MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 4, 2008
    99
    28
    42
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hmm, het zal wel aan mij liggen, maar hier werkt het helaas nog niet, ook bij de online bronnen zie ik geen RTL Gemist staan.

Iemand hints om het werkend te krijgen?

b.v.d.

Freekers

Portal Member
    March 21, 2011
    8
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hmm, het zal wel aan mij liggen, maar hier werkt het helaas nog niet, ook bij de online bronnen zie ik geen RTL Gemist staan.

Iemand hints om het werkend te krijgen?

b.v.d.

Net nog gekeken dus het werkt gelukkig nog steeds.
    Heb je de laatste nieuwe plugin versie van online videos ? 0.30.0 zitten we inmiddels op.
    Gebruik je Gemist2 ?

Users who are viewing this thread

Top Bottom