TV-Programm: Problem mit Uhrzeit

Discussion in 'TV / Streaming' started by heimwege, May 5, 2009.

  1. heimwege

    heimwege New Member

    Joined:
    May 5, 2009
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hallo zusammen,

    mir ist gerade ein merkwürdiges Problem begegnet (MP Version 1.0.1): Wenn ich in der TV-Programm Übersicht bin und das Datum einen Tag weiterblättere kann ich dennoch nicht mit der Uhrzeit hinter die aktuelle Zeit zurück. Dies sollte aber problemlos möglich sein, da es sich ja um den nächsten Tag handelt.

    Beispiel: Heute ist der 05.05. Wir haben gerade 21:00. Der TV ist an und mir fällt ein, dass ich morgen am 06.05 um 18:00 was aufnehmen will. Ich navigiere zum TV-Programm, blättere auf morgen 06.05 und klicke bei der Uhrzeit auf zurück, komme jedoch nicht weiter zurück als 21:00



    Kann mir da wer weiterhelfen oder ist das tatsächlich ein Fehler?

    Danke & Grüße
    Dominik
     
Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

    The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

    In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

             

  • Support MediaPortal!

    The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

    Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!