- Moderator
Ik denk dat wij elkaar niet helemaal begrijpen Ik gebruik geen predefined list omdat als je Advanced Tuning + Search for Transponders aanvinkt en een specifieke transponder meegeeft (in dit geval 372000, 6875, 64) hij realtime van het netwerk alle transponders ontvangt (dus alles van het moment van scannen). Hier wordt dus geen vooraf gedefineerde frequentie lijst bij gebruik (de te scannen frequenties worden ontvangen van het ziggo netwerk).
Als ik weet dat Ziggo weer eens dingen heeft gewijzigd run ik dus alleen deze scan en alles werkt weer met actuele transponder gegevens.
Overigens heb ik geen issues met 1.3 Beta. De enige kanalen waar ik soms problemen mee heb (bv History) schijnen ook op de standaard decoders weleens problemen te geven.
Als ik weet dat Ziggo weer eens dingen heeft gewijzigd run ik dus alleen deze scan en alles werkt weer met actuele transponder gegevens.
Overigens heb ik geen issues met 1.3 Beta. De enige kanalen waar ik soms problemen mee heb (bv History) schijnen ook op de standaard decoders weleens problemen te geven.